اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
نشست تعامل و همکاری مجمع شوراهای شهرستانهای اهواز، باوی ، حمیدیه و کارون با هدف بررسی ، پیگیری و رفـع مشکلات حوزه انتخابیه با حضور دکتر سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی ، حمیدیه و کارون برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرستان اهواز ، سعید مراونه دبیر مجمع شوراهای شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون عصر یکشنبه با اشاره به برگزاری این نشست، اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجمع عالی شوراهای شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با حمایت از تعدادی از نامزدهای انتخاباتی که دکتر سید کریم حسینی نیز یکی از این کاندیدا بود، وارد میدان شد و در ازای این حمایت ها تفاهم‌نامه‌ای را با هدف خدمت هرچه بیشتر به مردم میان این کاندیدا و مجمع عالی حوزه انتخابیه، تنظیم کرد.

وی افزود: پس از انتخابات و موفقیت دکتر سید کریم حسینی ، این مجمع بر اساس تعهدات خود نسبت به مردم بار دیگر وارد میدان شد و این بار نسبت به اجرای دقیق  بندهای تفاهم نامه، برگزاری جلساتی را با نمایندگان اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در دستور‌ کار قرار داد.

دبیر مجمع شوراهای شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون ادامه داد: در نخستین نشست دکتر سید کریم حسینی برای تعامل هرچه بیشتر با شوراهای این شهرستان ها و جهت عمل به تعهدات خود، حضور یافت که نتایج موثری از این نشست حاصل شد.

وی تصریح کرد: تفاهم‌نامه مورد نظر دارای ۶ بند بوده که دکتر سید کریمی حسینی نسبت به اجرای تمامی این موارد متعهد شدند و قرار شد در تمامی بازدیدها هماهنگی های لازم با فرمانداری ها جهت تعامل با شوراهای شهرستان ها و بخش ها اقدام شود.

مراونه بیان کرد: همچنین نظر به  تعهدات این نماینده محترم، نادر زرگانی به عنوان نماینده مجمع عالی شوراهای استان از روز یکشنبه فعالیت خود را جهت برقراری ارتباط بیشتر با شوراهای شهرستان ها، در دفتر دکتر سید کریم حسینی آغاز کرد.

وی اظهار داشت: همچنین قرار شد ماهانه جلساتی در دفتر مجمع شورای عالی استان به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه برگزار شود.

دبیر مجمع شوراهای شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون گفت: امید است تعامل هرچه بیشتر شوراهای اسلامی شهرستان های اهواز، حمیدیه ، باوی و کارون و نمایندگان این حوزه انتخابیه، بتواند بخش عمده ای از مشکلات را بخصوص در مناطق کم برخوردار برطرف و رضایتمندی مردم که از اولویت های ما به شمار می رود را بیشتر کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار