اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه هیچ واحد نانوایی اجازه ندارد سهمیه آرد دولتی خود را به نانوایان آزادپز بفروشد، گفت: سهمیه آردی که با نرخ دولتی در اختیار نانوایان قرار می‌گیرد، برای پخت نان است تا نیاز مردم به نان تامین شود نه اینکه آرد با نرخ دیگری به فروش برسد.
بهرام جباری اظهار کرد: مسائل آرد و نان از مسائل بسیار مهم و مورد توجه سازمان صمت و از دغدغه‌های مورد تاکید بازرسان است و با هر گونه تخلف در این زمینه برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچ واحد نانوایی اجازه ندارد سهمیه آرد دولتی خود را به نانوایان آزادپز بفروشد، افزود: با واحدهای نانوایی که سهمیه آرد دولتی خود را به نانوایان آزادپز بفروشند، برخورد خواهد شد. سهمیه آردی که با نرخ دولتی در اختیار نانوایان قرار می‌گیرد، برای پخت نان است تا نیاز مردم به نان تامین شود نه اینکه آرد با نرخ دیگری به فروش برسد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: متاسفانه برخی واحدهای نانوایی با فروش آرد سهمیه دولتی خود به آزادپزها، تخلف می‌کنند. برای برخورد قاطع با این نانوایان، موضوع کاهش یا قطع سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف در دست بررسی است و در صورت تصمیم‌گیری نهایی، اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در شرایطی که دولت آرد را با نرخ یارانه‌ای به نانوایان ارائه می‌کند، انتظار نداریم شاهد چنین تخلفاتی از سوی نانوایان باشیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار