اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱

یکی از مهیج ترین سبک بازی های موبایل، سبک بتل رویال است که با تمامی هیجان های خود، تجربه قابل توجه ای را در اختیار کاربران موبایل قرار می دهد. در این بخش می خواهیم به معرفی و بررسی سبک بتل رویال بپردازیم و بازی های این سبک را برای شما عزیزان معرفی کنیم تا اطلاعات کاملی را در این خصوص به دست آورید.

سبک بازی بتل رویال، سبک بازی های عجیب است! در این سبک از بازی ها تصور کنید که شما در یک بخشی از کره زمین قرار دارید که چیزی جز لباس تن، برایتان باقی نمانده است و همه و همه به دنبال کشتن شما هستند! در این صورت چه تصویری خواهید دید؟ جز خشم و خون و نفرت!

در این سبک شما باید به دنبال تجهیزات و اسلحه ها باشید تا با استفاده از آن ها بتوانید به جنگ با سایر رقبای خود بپردازید و در نبردی عظیم و پرتعداد، سربلند و زنده از میدان خارج شوید. این مبارزه‌‌ی تا پای مرگ، بتل رویال است.

به دلیل سبک بسیار زیبای بتل رویال و علاقه مندی کاربران به این نوع از بازی های موبایل، کمپانی های بازی سازی تا به امروز بازی های متنوع ای را در این سبک برای گیمر ها آماده سازی نموده اند که در ادامه می خواهیم به معرفی و بررسی آن ها بپردازیم.

معرفی بهترین بازی های سبک بتل رویال در موبایل

1-معرفی بازی Rocket royale

بازی Rocket royale یکی از محبوب ترین بازی های سبک بتل رویال است اما اهیمت بسیار زیادی ندارد که شما به عنوان آخرین نفر در جزیره زنده بمانید! همانطور که از نام این بازی پیداست، شما باید سریع تر از سایر رقبای دیگر، راکت اختصاصی خودتان را بسازید و از جزیره خارج شوید. این فرایند ممکن است ساده به نظر برسد اما در عمل اینطور نیست و کاملا فرایند سخت و پیچیده ای دارد.

در این بازی شما باید از سراسر نقشه، تکه های راکت را بردارید و در یک منطقه امن اقدام به طراحی و ساخت راکت کنید! بدون شک ساخت راکت با در اختیار داشتن دشمنان بسیار زیاد که تشنه به خون شما هستند فرایند مناسب و ایده آلی نیست.

2- معرفی بازی پابجی موبایل PUBG

یکی دیگر از بازی های بسیار محبوب و پرطرفدار بازی موبایل در سبک بتل رویال، بدون شک بازی پابجی است. در این بازی شما به همراه 99 نفر دیگر وارد یک جزیره خواهید شد. در ابتدای کار هیچ سلاح و تجهیزاتی در اختیار شما نیست! بلکه باید با پیگیری آن ها از سراسر نقشه، سلاح های مناسبی را به دست آورید و با استفاده از آن ها به جنگ با سایر رقبای خود بپردازید. در این بازی شما تنها نیستید بلکه 99 نفر دیگر به دنبال زنده ماندن و پیروزی در این بازی هستند. هرکه بتواند تا انتهای این بازی زنده بماند، بدون شک پیروز و برنده است.

البته ویژگی بسیار جالبی در این بازی تحت عنوان یوسی پابجی (PUBG Mobile UC) وجود دارد که با استفاده از آن می توانید به راحتی سلاح ها و تجهیزات خود را مجهز کنید تا بتوانید با قدرت بیشتری به جنگ با رقبای خود بپردازید.

3- بازی Call of Duty Mobile

از دیگر بازی های محبوب موبایل در زمینه بتل رویال، بازی Call of Duty Mobile است. سری های کالاف دیوتی از محبوب ترین سری های بازی در نسخه پی سی، PS4 و... است که با برخورداری از حالت داستانی فوق العاده، گرافیک جذاب و سلاح های متنوع می تواند در دسته بهترین بازی های سبک بتل رویال قرار بگیرید. از این رو به شما توصیه می کنیم حتما این سبک باز بازی را دنبال کنید.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار