اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
برتری های یک معاونت
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
دیروز آمار عملکردی از سوی وزارت کشور در فضای مجازی منتشر گردید که در آن، به استناد ارزشیابی شاخص های مدیریت اجرایی، استان تهران رتبه سی ام و استان خوزستان رتبه ی سی و یکم و استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه ی دوم اعلام شدند که متعاقب انتشار این آمار، سیل تخریب رسانه های مخالف استاندار شروع به کار کردند که متاسفانه از این رهگذر نیز، جناب آقای دکتر حسینزاده معاونت سیاسی-اجتماعی استاندار را هم مورد هجمه های تبلیغاتی مخالفان خاصی قرار گرفت.

1- کدام عقل سلیمی می تواند براین ارزشیابی آماری صحه بگذارد که استان تهران با این همه شهروند مطالبه گر و موقعیت پایتختی اش در آن آمار، بعد از استان کهگیلویه و بویراحمد با اختلاف بیست و هشت پله دیده شود.

2- در تبلیغات خبری، رسانه های مخالف استاندار هم آمده بود که استان خوزستان با جذب اعتبار بیشتر در رده ی آخر جدول ارزشیابی مورد نظر است که این سخن جای تحلیل روشنگرانه ای دارد که البته یک چنین اخبار تخریبی، تلویحا در بطن خود نشان دهنده ی یک حسن(جذب اعتبار توسط استاندار) و یک قبح (حیف و میل اعتبارات) را به افکار عمومی مخابره می کند. یعنی؛ به بهانه ی نشان دادن یک حسن(جذب اعتبار) از چند قبح(ناکارآمدی، رانتخواری و بی عرضه گی) پرده برداری کرده اند.

3-  از همه موارد یک و دو که بگذریم ، در خبرهای کذایی تخریب معاونت سیاسی-اجتماعی جناب آقای دکتر حسینزاده در حقیقت یک پروژه از پیش شکست خورده ای است زیرا، ایشان نقطه ی قابل اتکای حوزه ی دانش در مدیریت اجرایی استان ماست که تلاش شبانه روز ایشان در کنار استاندار سختکوش بعنوان مدیری لایق و مشورت پذیر و قابل اعتماد از نظر منتقدین پنهان نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار