اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
به مناسبت هفته جهانی سلامت روان از روانپزشکان و روانشناسان بهداشت و درمان اهواز تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان اهواز در هفته جهانی سلامت روان ، دکتر بهرام دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در نشستی صمیمانه از همکاران روانپزشک و روانشناس تقدیر کرد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ضمن تشکر از همکاران شاغل در مرکز مشاوره و بخش های اعصاب و روان مردان و زنان بیمارستان نفت اهواز ، بیان کرد : با توجه به اینکه حدود 8 ماه از شروع بحران کرونا می گذرد ، نقش و اهمیت فعالیت های همکاران ما در حوزه سلامت روان بسیار پر رنگ تر و تاثیرگذارتر از گذشته شده است.

وی با اشاره به شرایط روحی روانی پیش آمده در جامعه به دلیل مدت طولانی قرنطینه خانگی و کاهش ارتباطات اجتماعی گفت : حفظ سلامت روان نیاز اصلی جامعه ما در شرایط فعلی است که روانشناسان و روانپزشکان می توانند با آموزش های مناسب  و بروز و برقراری ارتباطات بیشتر با مردم از طریق تولید محتوای کاربردی و انتشار در فضای مجازی این نیاز را به نحو مطلوبی برآورده کنند.

وی افزود : با توجه به طولانی شدن بحران کرونا و تلاش بی وقفه و شبانه روزی کادر درمان و حجم کار بسیار زیاد این عزیزان در 8 ماه اخیر ، بررسی و سنجش میزان تاب آوری و شرایط روحی و روانی ایشان باید در اولویت قرار گیرد.

همچنین در این جلسه محمد سعید سبهانی مسئول واحد سلامت روان معاونت بهداشت و طب صنعتی به ارائه گزارش عملکرد واحد سلامت روان پرداخت و در خصوص ارائه مشاوره تلفنی و در صورت نیاز حضوری، در ایام کرونا توضیحاتی را ارائه نمود.

در ادامه دکتر میترا اشرف پوری ، رئیس بخش روانپزشکی بیمارستان بزرگ نفت اهواز نیز ضمن تبریک هفته سلامت روان ،  در خصوص نحوه ارائه خدمات به بیماران در بخش های روانپزشکی و تلاش کادر درمان برای رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلاء بیماران این بخش ها به بیماری کرونا مطالبی را بیان کرد.

سپس همکاران روانپزشک و روانشناس و پرستاران بخش روانپزشکی به بیان دغدغه ها ، چالش ها و مسائل خود پرداختند.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار