اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
دبیر هنری نخستین جشنواره داستان صوتی کیش (واگویه‌های جنوب) از ارسال بیش از ۵۰۰ دقیقه داستان صوتی به این جشنواره خبر داد.
امین جوکار با بیان این‌که ۲۰ مهر ۹۹ آخرین فرصت ارسال تولیدهای داستانی به این جشنواره بود اظهار کرد: ۵۶ داستان صوتی به نخستین جشنواره داستان صوتی کیش (واگویه‌های جنوب) ارسال شد.

وی با بیان این ‌که خوزستانی‌ها بیشترین استقبال را از این جشنواره داشته‌اند، گفت: نویسندگان و راویانی از شهرهایی همچون بندرعباس، آبادان، دزفول، تهران، بندرلنگه، شاهین شهر، اندیمشک، کنگان، خرمشهر، جزیره کیش، مسجدسلیمان، تنگستان، ماهشهر، بوشهر، برازجان و اهواز تولیدهای صوتی داستان خود را برای داوری به این رویداد هنری ارسال کردند.

دبیر هنری نخستین جشنواره داستان صوتی کیش ادامه داد: داوری ابتدایی توسط بنده و آقایان رضا فیاضی و منصور ضابطیان آغاز شده است و در یک ماه آینده ۱۵ داستان صوتی فینالیست این جشنواره معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از مشخص شدن فینالیست‌ها در نهایت در نیمه دوم آذر ماه و در مراسم اختتامیه که در جزیره کیش برگزار می‌شود، سه برنده نهایی تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره را به خود اختصاص خواهند داد.

جوکار اظهار کرد: به هر حال تولید داستان صوتی نیازمند سخت‌افزار و زمان بیشتری نسبت به داستان مکتوب است. با توجه به این موضوع و البته منطقه‌ای بودن جشنواره به لحاظ محتوا و لهجه، ارسال این تعداد داستان صوتی برای جشنواره‌ای که اولین دوره خود را تجربه می‌کند، قابل توجه است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار