اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

در میان تمامی برج های موجود در منطقه 22 تهران، برج نارنج 8 که یکی از زیر مجموعه های پروژه چهارگانه نیروی زمینی ارتش می باشد از رنگ و بوی بسیار قابل توجه ای برخودار است که در این بخش می خواهیم به صورت مفصل اطلاعات کاملی در خصوص شرایط و همچنین مشخصات موجود در پروژه نارنج 8 را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا قبل از خرید واحد های مسکونی این پروژه، اطلاعات کاملی را در این خصوص کسب کنید.

پروژه نیروی زمینی ارتش یکی از منحصر به فرد ترین و بزرگ ترین پروژه های ساختمانی در منطقه 22 تهران است که یکی از 4 برج آن توسط گروه ساختمانی مپنا و به نام پروژه نارنج 8 در پهنه C شهرک بزرگ چیتگر در حال ساخت است.

این پروژه به دلیل محبوبیت و همچنین مزایای قابل توجه ای که دارد از پروژه های موفق و بسیار ایده آل منطقه 22 است که در ادامه اطلاعات کاملی از این برج لوکس و منحصر به فرد در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

آشنایی بیشتر با پروژه نارنج 8 در پهنه C شهرک بزرگ چیتگر

منطقه 22 یکی از ایده آل ترین و منحصر به فرد ترین مناطق موجود در تهران است که به دلیل آب و هوای بسیار ایده آل، شرایط محیطی، جغرافیایی، دسترسی به مناطق تفریحی، گردشگری و همچنین نزدیکی به محبوب ترین اتوبان های تهران همچون حکیم و همت از بهترین مناطق برای سکونت و همچنین سرمایه گذاری است.

درست در پهنه C شهرک بزرگ چیتگر که یکی از مناسب ترین پهنه های این شهرک است، پروژه نارنج 8 در حال ساخت و ساز توسط گروه ساختمانی مپنا می باشد.

پروژه نارنج ۸ تعاونی مسکن نزاجا یک برج 39 طبقه ای بوده که در مجموع از 5 طبقه منفی ،1طبقه لابی و 33 طبقه مسکونی تهیه و تشکیل شده است که معماری و امکانات مجلل در این برج، می تواند آن را به عنوان یکی از خاص ترین برج های منطقه 22 تبدیل کند.

در حالت کلی در 33 طبقه مسکونی این برج، واحد های ۹۳-۱۱۰-۱۲۱-۱۳۵-۱۶۷-۲۴۵ متری وجود دارند که از پایین به بالا بر متراژ واحد ها افزوده می شود. به عنوان مثال در 19 طبقه ابتدایی برج نارنج 8، شاهد واحد هایی هستیم که متراژ آن ها در مقایسه با واحد های بالاتر، بسیار کوچک تر است.

در همین خصوص می توان از طبقات 19 تا 33 برج؛ شاهد واحد های مسکونی ای به متراژ های 167 تا 256 مترمربع بود.

بررسی امکانات ویژه و قابل توجه پروژه نارنج 8 در پهنه C

برج نارنج در یکی از متنوع ترین و بهترین نقاط منطقه 22 تهران قرار دارد! این پروژه به دلیل دسترسی نزدیک به اتوبان های همت و حکیم که از اصلی ترین اتوبان های تهران هستند از محبوبیت بسیار قابل توجه ای برخوردار می باشند!

البته این تنها پایان کار نیست بلکه قرارگیری در نزدیکی آبشار تهران؛ لتمان کن؛ بازار بزرگ ایران مال و همچنین شهربازی هزار و یک شهر(بزرگترین شهربازی خاورمیانه) می تواند شرایط سکونت را ایده آل تر از قبل کند.

اما اگر دسترسی ها و امکانات اطراف پروژه نارنج 8 فاصله بگیریم، امکانات و ویژگی هایی که درون این پروژه وجود دارد خود باعث افزایش محبوبیت و ایجاد سبکی نو در زندگی خواهد شد که در این خصوص می توان به موارد زیر به عنوان برترین ویژگی های این برج، اشاره نمود.

· برخورداری از لابی مجلل

· برخورداری از 4 لاین آسانسور مجزا

· برخورداری از استخر ،سونا، جکوزی

· برخورداری از کارواش اختصاصی

· برخورداری از روف گاردن

· برخورداری از کافه ۳۶۰ درجه

· برخورداری از کترینگ و لاندری اختصاصی

· برخورداری از مجموعه ورزشی مجهز

· برخورداری از سالن بدنسازی

· برخورداری از سالن اجتماعات جهت استفاده عموم ساکنین

· برخورداری از آنتن مرکزی

· برخورداری از اینترنت مرکزی

· برخورداری از دوربین مدار بسته در تمامی طبقات

· استفاده از متریال با کیفیت و برندهای مطرح بازار

· برخورداری از سامانه مدیریت هوشمند ساختمان(BMS)

· برخورداری از سامانه کنترل و اندازه گیری انرژی

· برخورداری از جاروبرقی مرکزی

· برخورداری از تهویه مناسب فضای پارکینگ

· برخورداری از تجهیزات سرمایش و گرمایش اختصاصی برای هر واحد

· برخورداری از سیستم برق اضطراری و دیزل ژنراتور

· برخورداری از سیستم اطفا و اعلان حریق

· برخورداری از پارکینگ اختصاصی به اضافه پارکینگ مازاد

· برخورداری از انباری با فضای مناسب

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار