اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱


این قهوه که به تازگی مشهور شده است آیا لیاقت این شهرت را دارد ؟ آیا واقعا در درمان بیماری ها موثر است ؟ اصلا گانودرما چیست؟ آیا محصولات دیگری غیر از قهوه گانودرما در بازار هست ؟

با ما باشید تا یکی از پرفروشترین محصولات مشتق شده از قارچ گانودرما یعنی قهوه فوری سوپریم گانودرما دکتر بیز را با هم بررسی کنیم.

Dr. Biz Ganoderma coffee supreme

گانودرما نام یک قارچ دارویی و مکمل غذایی ارزشمند میباشد که به دلیل ترکیبات فعال فراوانی که دارد امروزه در دنیا مورد توجه قرار گرفته و برای اولین بار در ایران و خاورمیانه این قارچ به صورت قهوه فوری سوپریم (فرآوری شده با جینسینگ) توسط شرکت دکتر بیز تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرد. قهوه سوپریم یا کافه سوپریم گانودرما و سایر محصولات گانودرما دکتر بیز، با کیفیت صادراتی و دارای گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی هستند که نشانه کیفیت آنهاست و تنها محصولات گانودرمای دارای مجوز در ایران می باشند. هم اکنون شما می توانید این محصول را از نماینده مستقیم شرکت دکتر بیز خریداری نمایید.

شما میتوانید برای مشاهده مجوز ها و مطالعه نقد و بررسی مشخصات کامل تمام قهوه ها گانودرما به سایت خاص باکس مراجعه فرمایید

قهوه گانودرما

قهوه سوپریم دکتر بیز چیست؟

در حال حاضر مغذی ترین نوع قهوه های گانودرما، قهوه فوری سوپریم یا کافه سوپریم میباشد. همانگونه که از نام این نوشیدنی پیداست، مصرف آن میتواند باعث افزایش انرژی و همچنین افزایش سوخت و ساز در بدن شود که کمترین نتیجه ی آن سرحالتر شدن در صبح زود یا اواسط روز خواهد بود.

همراه شدن خواص جینسینگ در کافه سوپریم با قارچ گانودرما باعث افزایش کارآیی خواص گانودرما و ویژگیهای مضاعف بیشتر در این محصول شده است.

روش مصرف قهوه فوری سوپریم، به سادگی ریختن پودر در یک فنجان آب جوش می باشد.

قیمت روی جلد قهوه سوپریم گانودرما ۳۴۰ هزار تومان می باشد که با احتساب تخفیف 50 درصدی در سایت خاص باکس تقدیم شما می شود.


مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای ورزشکاران نیز بسیار ایده آل و مناسب است چرا که علاوه بر دارا بودن ویتامینها، پروتئین ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن و همچنین تامین انرژی مورد نیاز برای آنان میتواند باعث بهبود فرآیند عضله سازی و چربی سوزی آن هم به صورتی کاملا طبیعی در بدن شود.

همچنین قهوه سوپریم گانودرما با افزایش گردش خون در بدن علاوه بر چربی سوزی با رساندن خون بیشتر به سایر نقاط بدن میتواند باعث بهبود فرآیند اکسیژن رسانی به مغز و سایر اندامها از جمله پوست شود که نتیجه ی آن افزایش تمرکز و احساس خستگی کمتر و در زمان طولانی تری پس از شروع فعالیت بدنی خواهد بود.

در واقع هر آنچه که ما از یک نوشیدنی پر خاصیت انتظار داریم را قهوه سوپریم گانودرما در درون خود جای داده است چه از لحاظ رژیمی و ارزش غذایی، چه از لحاظ ورزشی و چه برای مصرف روزانه ی یک فرد معمولی در طول روز، کافه سوپریم گانودرما بهترین و کاملترین پیشنهاد میباشد.

مواد تشکیل دهنده قهوه سوپریم گانودرما

مواد اصلی تشکیل دهنده ی قهوه سوپریم گانودرما شامل: گانودرما، قهوه و جینسینگ میباشد. قرار گرفتن گیاه جینسینگ در کنار گانودرما به همراه قهوه علاوه بر اینکه باعث مضاعف شدن خواص اولیه ی گانودرما میشود، خواص جدید فراوانی را نیز به آن اضافه میکند.

از طرفی قرار گرفتن این دو گیاه پر خاصیت در کنار یکدیگر ارزش غذایی کافه سوپریم را به شدت بالا برده و این نوشیدنی را تبدیل به یک منبع بسیار غنی از ویتامینها و املاح مورد نیاز بدن کرده است.

جینسینگ نام گیاهی شناخته شده و ارزشمند با طبع گرم و خشک است که به دلیل خواص فراوانی که دارد از سالیان دور تا کنون از این گیاه استفاده های متعددی میشده است. زادگاه اصلی این گیاه مناطق شرقی آسیا و شمال آمریکا میباشد. خوب است بدانیم که مهمترین قسمت گیاه جینسینگ ریشه ی آن است که فواید دارویی بیشمار دارد که از مهمترین خواص جینسینگ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

بهبود عملکرد حافظه

کاهش استرس

آرام بخشی

بهبود اختلالات جنسی

درمان ناتوانی، سستی و سایر علائم ناشی از فرسودگی و افزایش سن

کاهش سطح قند خون و کلسترول

افزایش طول عمر

سایر خواص قهوه سوپریم گانودرما

بخش بزرگی از خواص قهوه سوپریم گانودرما مربوط به خود قارچ گانودرما می باشد. که از طریق صفحه خواص گانودرما قابل مشاهده است. برخی از مهمترین خواص جانبی قهوه سوپریم گانودرما به شرح زیر است:

عضله ساز

چربی سوز

اسپرم ساز و افزایش تحرک اسپرم (برای ناباروری مردان)

افزایش قدرت جسمی (مناسب برای ورزشکاران)

مناسب برای بیماری ام اس و پارکینسون

مناسب جهت بیماریهای ریوی مثل آسم، برونشیت و تنگی نفس

و …

منع مصرف قهوه سوپریم گانودرما

به صورت کلی مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای افرادی که فشار خون بالا دارند و یا افراد با اختلالات قلبی عروقی توصیه نمیشود و این افراد به جای قهوه سوپریم می توانند از دو طعم دیگر قهوه گانودرما استفاده نمایند. به دلیل افزایش جریان خون در بدن پس از صرف قهوه سوپریم، مصرف آن برای کسانی که انواع مختلف مشکلات قلبی عروقی از جمله گرفتگی عروق، نارسایی قلبی، فشار خون بالا و … را دارند به هیچ وجه توصیه نمیشود و ممنوعیت دارد.

جهت آشنایی بیشتر با گانودرما کلیک کنید: قهوه گانودرما



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار