اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
مدیرکل جدید ثبت اسناد املاک خوزستان با حضور مسئولان استانی و معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دادگستری خوزستان معارفه شد.
مدیرکل جدید ثبت اسناد املاک خوزستان با حضور مسئولان استانی و معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دادگستری خوزستان برگزار و سید محمود بهرسی جایگزین علی افشین شد.

در این مراسم، سید صادق سعادتیان معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: طرح کاداس از طرح های مهم سازمان ثبت است و برای جمع آوری نقشه اراضی مختلف ضروری است.

وی گفت: برای اینکه بتوانیم از اراضی عمومی صیانت کرده و مانع زمین خواری شویم، این طرح ضروری است. این طرح و شناسنامه دار کردن زمین‌ها از دیگر مزایای این طرح است.

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره علت تهیه نشدن طرح کاداس اظهار داشت: برای این طرح نیاز به افراد مهار نقشه کش داریم که با کمبود مواجه هستم. همکاری نکردن دستگاه‌ها و  نبود اعتبار از دیگر عوامل تاخیر در این طرح است.

وی به مساله نداشتن سند در اراضی کشاورزی و روستایی اشاره و گفت: نداشتن سند کشاورزان را در اخذ تسهیلات با مشکل روبرو می‌سازد. از ابتدای سال تاکنون به اندازه 3 سال گذشته سند در این سازمان صادر شده است.

این مقام مسئول به مساله مقابله با فساد درون سازمانی اشاره و گفت: به هیچ وجه اجازه رخداد فساد در دورن این سازمان نمی‌دهیم و با مفسیدین و دلالان بشدت برخورد می‌کنیم.

حجت الاسلام امانت بهبهانی معاون دادگستری خوزستان در ادامه نشست بیان داشت: نبود شعبه شهرستانی سازمان ثبت باعث مشکلاتی برای مردم شده است. لازم است مسئولان ملی برای راه اندازی این دفاتر اقدام لازم انجام دهند.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار