اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی:
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی گفت: هشت دستگاه دیگر ناوگان این شرکت موفق به اخذ گواهینامه اولویت یک و دو تجهیزات COF از مراجع ذیصلاح مورد تایید وزارت نفت شدند.

مهندس مهران مکوندی روز دوشنبه (28 مهرماه 99) در توضیح بیشتر در این باره افزود: بر اساس شیوه نامه ها و و تاکید مقام عالی وزارت نفت و پیگیری معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید، اخذ گواهینامه (CERTIFICATE OF FITNESS ) برای تمامی دستگاه ها و تجهیزات حفاری چاه های نفت و گاز الزامی است. 

وی با بیان اینکه روز آمدسازی دستگاه ها و تجهیزات حفاری برای حضور فعال در پروژه ها به ویژه پروژه های میدان محور  (طرح نگهداشت و افزایش تولید) در اولویت برنامه های شرکت است، اظهار کرد: در چارچوب اخذ گواهینامه COF کلیه تجهیزات مربوط به کنترل فوران، سیستم های بالابری، سکوی حفاری،  سیستم های گردش سیال، برق دستگاه در موتور آلات و ماشین آلات، ایمنی و سازه و زیر سازه مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. 

مکوندی با بیان اینکه این کار با تلاش موثر کارکنان  مدیریت عملیات، نگهداری و تعمیرات، برنامه ریزی و پیگیری ادارات بازرسی فنی و برنامه ریزی تعمیرات امور مهندسی محقق گردید، گفت: با اقدامات به عمل آمده گواهینامه های اولویت یک  مربوط به 24 دستگاه حفاری برای مدت شش ماه تمدید شد. 

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی افزود: در زمان حاضر برنامه ریزی برای پیگیری و اخذ گواهینامه جهت هشت دستگاه حفاری دیگر نیز در دست اقدام می باشد. 

وی یادآور شد: شرکت ملی حفاری ایران تاکنون موفق به اخذ 32 گواهینامه COF برای دستگاه حفاری شامل 30 دکل خشکی و دو دکل دریایی شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار