اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
رئیس HSE شرکت گاز خوزستان مطرح کرد:
رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت گاز خوزستان با اشاره به حوادث اخیر انفجار گاز در اهواز گفت: فرآیند شناسایی مقصر حوادث انفجار گاز خانگی بسیار طولانی است و مستلزم بررسی و دریافت اطلاعات از منابع موثق است.
عباس‌قلی زری‌میدانی در نشست خبری که امروز (۳۰ مهرماه) برگزار شد، در خصوص حوادث اخیر گاز در اهواز، اظهار کرد: فرآیند شناسایی مقصر حوادث انفجار گاز خانگی بسیار طولانی است و مستلزم بررسی و دریافت اطلاعات از منابع موثق است.

وی افزود: اکنون با اطمینان نمی‌توانیم بگوییم در حوادث اخیر، شرکت گاز یا آتش‌نشانی و شهرداری و یا ساکنین خانه مقصر هستند. مکاتبات با سازمان آتش‌نشانی و کارشناسان رسمی انجام شده و مقصر مشخص خواهد شد.

رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت گاز خوزستان با بیان اینکه گاز استانداردهایی دارد که ما این استانداردها را رعایت می‌کنیم، تصریح کرد: از صددرصد اتفاقاتی که در بخش گاز رخ می‌دهد، شاید ۹۹ درصد مقصر اصلی آن مشترکان باشند که دلیل اصلی آن نیز عدم رعایت قوانین است.

وی افزود: شرکت گاز از ۱۰ سال پیش اقدام به بیمه کردن تمام مشترکین خانگی و تجاری خود کرده است؛ به عنوان مثال در دی ماه ۹۶ که یک آپارتمان هشت واحده در اثر انفجار گاز کاملا تخریب شد، همه شرکت گاز را مقصر می‌دانستند اما پس از بررسی مشخص شد که در آن حادثه، شرکت آبفا صددرصد مقصر بوده است.

زری‌میدانی بیان کرد: ما در این خصوص کاملا شفاف هستیم. اگر مقصر شرکت گاز باشد اعلام می‌کنیم اما از مردم خواهش می‌کنیم تا مشخص شدن علل و مقصرین حوادث اخیر انفجار گاز صبر کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار