اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱


تعمیر صندلی حصیری رستوران ها، فرایندی می باشد که سعی کرده ایم اطلاعات به درد بخوری در رابطه با آن ارائه دهیم. گفتنی است کسب اطلاعات در مورد این مسئله برای تمام کسانی که دارای مبلمان حصیری هستند و یا قصد خرید آن را دارند لازم است، چرا که هر کالا و وسیله ای ممکن است در معرض اتفاقاتی قرار گیرد که مستلزم تعمیرات است.

از این رو خواندن متن زیر را حتی اگر مبلمان حصیری شما نیازی به تعمیر نداشته باشد به شدت پیشنهاد می کنیم، مطمئناً خواندن این متن و کسب اطلاعات در زمینه تعمیر برای تان خالی از لطف نخواهد بود.

نحوه ی نگهداری از صندلی حصیری

همان طور که می دانید صندلی های حصیری به واسطه ی متریال ویژه ای که دارند عمدتاً در فضا های خارجی مورد استفاده قرار می گیرند، به همین جهت مستلزم مراقبت های مجزایی از مبلمان و صندلی های معمولی و مناسب برای فضای داخلی هستند.

پیرو موضوع این متن نیز لازم است در وهله ی اول نکاتی را بگوییم که در راستای نحوه ی نگهداری از صندلی حصیری صنیع کار هستند، لذا عبارت پیشگیری بهتر از درمان در هر زمینه و موضوعی صادق است. در حقیقت نکات و موارد عدیده ای وجود دارند که منجر به افزایش عمر این دست از مبلمان می شوند که اگر رعایت کنید حدالامکان نیازی به خدمات تعمیراتی نخواهید داشت.

چند مورد از این نکات شامل اقداماتی می شوند که در قسمت پایین مختصراً توضیح داده ایم:

یک برس نرم تهیه کرده و به مقدار بسیار اندک آن را مرطوب کنید و سپس تمام مبل را با آن تمیز کنید، حتما بعد از تمیز کاری با برس مبلمان را با یک پارچه ی مناسب کاملا خشک کنید. ( از برسی که ایجاد پرز و پشم می کند استفاده نکنید. )

بهترین مواد پاک کننده برای شستشو و پاکسازی انواع و اقسام صندلی حصیری الکل یا ترکیب روغن و آبلیمو است، زیرا برخی از ماده های پاک کننده به جهت ترکیبات سنگینی که دارند منجر به صدمه دیدن سطح حصیر می شوند.

برای دوام بیشتر سعی کنید مبلمان حصیری خود را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید، بدین جهت می توان میز و صندلی حصیری را در محیط مسقف و یا زیر سایه چتر های پایه کنار قرار داد.

بررسی سلامتِ صندلی و مبلمان حصیری

گفتنی است حتی اگر مراقبت های لازم را به دقت اعمال کنید و مواردی که در تیتر قبلی گفتیم را مو به مو انجام دهید، اتفاقاتی هستند که اجتناب ناپذیرند و باعث بر خرابی می شوند.

لازم به تاکید است بگوییم صندلی رستورانی حصیری به واسطه ی بافت ویژه و جایگاه پر مصرفی که دارد باید زود به زود مورد بررسی قرار گیرد تا با مشاهده ی خرابی تعمیر گردد، چرا که اگر خرابی ها را نادیده بگیرید رفته رفته عمیق تر خواهند شد، به طوری که حتی ممکن است با صرف هزینه هم رفع نشوند.

از این رو در ادامه به مواردی اشاره کرده ایم که شامل بررسی سلامت مبلمان و صندلی رستورانی حصیری هستند:

مبلمان حصیری خود را بررسی کنید تا هر قطعه ای را که بیرون زده است، تشخیص دهید. این کار را در منطقه ای با نور روشن انجام دهید ، یا از یک چراغ نقشه یا چراغ قوه استفاده کنید تا همه چیز به وضوح مشاهده شود. از دستان خود استفاده کنید تا اگر جایی شل شده باشد متوجه شوید، زیرا ممکن است نتوانید به راحتی از نزدیک و فقط با دیدن متوجه شوید.

از وجود نی های شکسته غافل نشوید و در بازه های زمانی مناسب بررسی کنید تا در صورت وجود شکستگی اقدام به تعمیر نمایید.

شل شدن بافت حصیر ها نیز ملزم به تعمیرات است، زیرا شل شدگی ها با گذر زمان منجر به از هم گسیختگی های بیشتر می شوند.

و به طور کلی هر خرابی و نقصی که قابل توجه است.

بهترین اقدام برای رفع ایرادات و تعمیر مبلمان و صندلی حصیری

برای تعمیر مبلمان باغی صنیع کار با چنس حصیر بهترین اقدام بهره مندی از وجود متخصصین است به طوری که تاکید می کنیم در صورت بروز خرابی هیچ کار خود سرانه ای انجام ندهید، زیرا اقدامات خود سرانه و بدون تخصص نه تنها منجر به رفع مشکل نمی شوند بلکه باعث بر حاد تر شدن مشکل موجود خواهند شد.

گفتنی است اگر از مبلمان باغی و حصیری صنیع کار استفاده کنید می توانید از خدمات تعمیر و گارانتری این محصولات نیز بهره ببرید. این خدمات به صورت کاملاً تخصصی، توسط تیمی حرفه ای است. پس می توانید بدون نگرانی با خیالی راحت اقدام به رفع ایرادات و تعمیر مبلمان و صندلی حصیری خود نمایید.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار