اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
نماینده مردم شوش در مجلس:
کعب عمیر تاکید کرد:جوانان شوش ظرفیت های بالایی در جهت پویایی و توسعه هرچه بهتر شهرستان دارند.

نماینده مردم شوش و عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در آیین تکریم و معارفه بخشدار فتح المبین و معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شوش حضور یافت.

بر اساس این گزارش؛ طی این مراسم  این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در استفاده از ظرفیت های جوانان گفت:  قطع به یقین جوانان شهرستان شوش با این پیشینه فرهنگی و سیاسی ظرفیت های بسیار بالایی دارند که میبایست برای پویای و توسعه هرچه بهتر از آنان استفاده کرد. 

وی ادامه داد: این صندلی و مسئولیت را مدیون خون شهدا و ایثارگری های، مردم سرافراز جمهوری اسلامی هستیم و باید راه و یاد شهدا را سرلوحه ی کار خود قرار دهیم تا در تمام امورات محوله، موفق باشیم. 

کعب عمیر اظهار کرد: اقوام مختلف در شهرستان شوش همانند رنگین کمانی زیبا می باشد که با همدلی و وحدت برای اقتدار بیشتر ایران اسلامی در کنار هم تلاش می کنند.

وی اشاره کرد: قطعا در دوره چهارساله خود از ظرفیت های تمام نخبگان از قومیت های مختلف بدور از هرگونه تبعیض در مدیریت ها استفاده خواهد شد، نباید کسی که از شایستگی و توانمندی برخوردار است به دلیل اینکه جزو قوم دیگری است از فرصت مدیریت محروم شود.  گفتنی است؛ نماینده شوش در مجلس در پایان صحبت های خود ضمن قدردانی از زحمات سیدجمیل موسوی و علی ملک زاده برای آنان آرزوی توفیق کرده و انتصاب خالد لطیفی مجد و سعید پورعبدالهی را تبریک گفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار