اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
فرماندار تشریح کرد
فرماندار مسجدسلیمان آخرین وضعیت این منطقه با توجه به قرار گرفتن در شرایط فوق پرخطر کرونا را تشریح کرد.
محمد پاکدل با اشاره به قرار گرفتن مسجدسلیمان در وضعیت فوق پرخطر کرونا، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان، بیماران اندیکا و لالی را نیز پذیرش می‌کند، بیماران این دو شهرستان دیگر نیز جزو آمار مسجدسلیمان محسوب می‌شوند. همچنین با توجه به اینکه اکنون فصل قشلاق است، بیماران بسیاری از عشایری که از چهارمحال و بختیاری وارد خوزستان شده و در شهرستان‌های اطراف حضور پیدا کرده‌اند، در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بستری می‌شوند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید در شهرستان مسجدسلیمان، افزود: پارک‌ها و آرامستان‌ها کاملا تعطیل شده‌اند. نظارت بر بازار و توزیع ماسک رایگان توسط سازمان‌های مردم نهاد را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به ادامه برگزاری مراسم عزاداری در این منطقه، گفت: از برگزاری مراسم و تجمعات عمومی جلوگیری می‌شود و بنرهای برگزاری مراسم در سطح شهر جمع‌آوری خواهند شد. با خوانندگان محلی نیز جلسه‌ای داریم تا اجرای برنامه‌ها را تکرار نکنند و رعایت کنند. اما امروز یک مراسم عزاداری در اندیکا در حال برگزاری است که شاید جمعیت یک هزار نفری در این مراسم حضور پیدا کنند. متولی اندیکا من نیستم اما بار مراجعات و آمار بیماران جزو مسجدسلیمان محسوب می‌شوند.

پاکدل با اشاره به تعطیلی جمعه بازار مسجدسلیمان، تصریح کرد: شهر را به سه منطقه تقسیم کرده‌ایم تا گندزدایی و ضدعفونی انجام شود. تاکید شده است از ورود افراد بدون ماسک به سازمان‌ها و ادارات نیز جلوگیری شود. نظارت بر فعالیت جایگاه‌های سوخت نیز تشدید شده است.

وی افزود: پیشنهادات اعمال محدودیت‌های بیشتری به ستاد استانی مقابله با کرونا در خوزستان ارائه شده تا تصمیم‌گیری شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار