اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
همچنان در شهرستان مسجدسلیمان انجام هرگونه فعالیت ورزشی به دلیل وضعیت فوق پرخطر کرونایی این شهرستان، مجاز نیست.
امیدوار جمال‌پور، رییس اداره‌ ورزش و جوانان مسجدسلیمان درباره تمدید محدودیت‌های ورزشی در این شهرستان با اعلام رییس جمهور تا ۱۴ آبان‌ماه، اظهارکرد: از یک هفته پیش باتوجه به این‌که مسجدسلیمان، یکی از ۴۳ شهر فوق قرمز کرونا در کشور بود، محدودیت‌های ورزشی را اعلام کردیم و سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهرستان به صورت کامل تعطیل بودند. البته تا روز گذشته (نهم آبان) نیز استفاده از چمن‌های مصنوعی و طبیعی در سطح شهر بلامانع بود اما با دستور مقام قضایی در شهرستان نیز استفاده از این چمن‌ها به دلیل ازدحامی که صورت می‌گیرد، از عصر روز گذشته ممنوع اعلام شد.

وی بیان کرد: بر اساس تصمیم گرفته شده نیز مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه‌های ورزشی سالنی همانند هفته گذشته تا ١۴ آبان‌ماه تعطیل خواهند بود.

رییس اداره‌ ورزش و جوانان مسجدسلیمان گفت: بازرسان ما به همراه نماینده اماکن و شبکه بهداشت شهرستان هر روز از باشگاه‌های ورزشی بازدید دارند تا مبادا باشگاهی در حال فعالیت باشد. در حال حاضر هیچ تمرین و مسابقه‌ای در شهرستان برگزار نمی‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته شده، به یک باشگاه بدنسازی تذکر داده شد و تعهد داد که تا اعلام بازگشایی باشگاه‌ها هیچ فعالیتی نداشته باشد. همچنین یک چمن مصنوعی به دلیل عدم توجه به دستور مقامات قضایی مبنی بر تعطیلی، پلمب شد.

جمال‌پور گفت: نظارت‌های سختگیرانه وجود دارد تا هیچ علاقه‌مندی به ورزش به خاطر تمرین در شرایط کرونایی و وضعیت فعلی مسجدسلیمان آسیب نبیند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار