اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
با توجه به محدودیت‌های جدید اعمال شده در مشاغل گروه شغلی دو، سه و چهار، تعطیلی در حوزه ورزش به ۸۹ شهرستان و مرکزهای ۲۵ استان رسید.
طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی نیز در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده‌اند.

محدودیت ورزشی در ۸۹ شهرستان

محل‌های تمرین و انجام مسابقات ورزشی نیز در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه‌های ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار، در ۸۹ شهرستان تا ۱۴ آبان ماه تعطیل خواهند بود.

هفته گذشته ۴۳ شهرستان در وضعیت بحرانی بودند که در گروه ‌ای شغلی دو، سه و چهار محدودیت ایجاد شده بود. این محدودیت‌ها به مدت یک هفته دیگر در این شهرستان‌ها تمدید شد تا شاهد تعطیلی مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی تا ١٤ آبان ماه سال جاری باشیم.

این ۴۳ شهرستان‌ شامل آذرشهر، جلفا، چاراویماق، عجب شیر، مراغه و مرند از استان آذربایجان شرقی، شهرستان‌های پیرانشهر، ماکو و مهاباد از استان آذربایجان غربی، شهرستان‌های خوانسار، سمیرم، شاهین شهر و میمه، گلپایگان و نجف آباد از استان اصفهان و شهرستان‌های ایوان و دره شهر از استان ایلام، شهرستان‌های دماوند و ورامین از استان تهران، درگز از استان خراسان رضوی، مسجد سلیمان از استان خوزستان، خرمدره از استان زنجان، شاهرود از استان سمنان، استهبان از استان فارس، بانه و بیجار از استان کردستان، بافت، بردسیر، رفسنجان از استان کرمان، اسلام آباد غرب، پاوه و گیلان غرب از استان کرمانشاه، گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد، الیگودرز، پلدختر، دورود و کوهدشت از استان لرستان، دلیجان از استان مرکزی، تویسرکان، رزن و نهاوند از استان همدان، ابرکوه، خاتم و مهریز از استان یزد بودند.

به تازگی اما مقررات سخت‌گیرانه‌ای در ۴۶ شهرستان جدید به ‌ ۴۳ شهرستان هفته قبل اضافه می‌شود که در گروه‌های شغلی دو، سه و چهار خواهد بود و که طبق آن در استان آذربایجان شرقی شهرستان‌های اهر، بناب، شبستر و میانه. در آذربایجان غربی اشنویه، بوکان، تکاب، خوی، سلماس و نقده. در استان اصفهان، کاشان، شهرضا و مبارکه. در استان اردبیل، مشکین‌شهر. در استان البرز، نظرآباد. در خراسان جنوبی، شهرستان‌های بیرجند، طبس و قائنات. در استان خراسان رضوی، تربت حیدریه، سبزوار، نیشابور، کاشمر و گناباد. در استان خراسان شمالی، اسفراین. در استان سمنان، شهرستان‌های دامغان، و گرمسار. در استان فارس، شهرستان ممسنی. در استان کردستان شهرستان‌های سقز، سنندج، کامیاران و مریوان. در استان کرمان شهرستان زرند و شهربابک. در کرمانشاه شهرستان‌های جوانرود، سرپل ذهاب و کنگاور. در لرستان، شهرستان دلفان. در استان مازنداران، شهرستان رامسر. در استان مرکزی شهرستان خمین. در همدان شهرستان‌های اسدآباد و کبودرآهنگ و در استان یزد، شهرستان‌های بافق و میبد هستند.

محدودیت ورزشی در مرکز ۲۵ استان به مدت ۱۰ روز

محدودیت‌های شغلی جدید در مشاغل گروه ۳ و ۴ در مرکز ۲۵ استان اعمال می‌شود تا این گونه شاهد تعطیلی استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه‌های ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار باشیم، محدودیت‌هایی که از روز چهارشنبه هفته جاری به مدت ۱۰ روز اعمال می‌شود و قابل تمدید خواهد بود.

این محدودیت‌های در استان‌های البرز، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، فارس، قم، مرکزی، خوزستان، اصفهان، اردبیل، کرمانشاه، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، بوشهر، هرمزگان، یزد، ایلام، همدان، زنجان، تهران، کردستان، سمنان و کرمان اعمال می‌شود و قابل تمدید خواهد بود.

البرز همانند تهران

علاوه بر این همانند چهار هفته گذشته، تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا برای در پایتخت اعمال می‌شود و تا ١٤ آبان‌ماه ادامه می‌یابد. با توجه به این که الگوی بیماری در استان تهران و البرز شبیه هم است و مراوادات زیادی بین این دو استان صورت می‌گیرد، مقرر شد مصوبات در ارتباط با استان تهران، در ارتباط با استان البرز هم وضع شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار