اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

یکی از پروژه های بسیار موفق در منطقه ی بیست و دو تهران یا همان حوزه ی دریاچه ی چیتگر پروژه های نارنجستان است. این پروژه در سه فاز مجزا در حال انجام است و نخستین پروژه از این مجموعه در نیمه ی نخست سال هزار و چهارصد به بهره برداری می رسد. فاز اول از این پروژه ها در سال نود و هفت با پذیره نویسی کار خود را آغاز نمود و با توجه به اینکه علاوه بر واحدهای مسکونی دارای سهم های تجاری هم هست و همچنین در متراژهای مختلف عرضه می شود خیلی زود تمامی واحدهای آن به پیش فروش رسید. فاز یک نارنجستان در 10 طبقه طراحی شده است که دارای 7 طبقه ی مسکونی، دو طبقه پارکینگ و یک طبقه لابی است. فاز دوم پروژه ی نارنجستان شامل دو برج است که هریک از آنها در چهارده طبقه طراحی شده اند که هر برج دارای 11 طبقه ی مسکونی است. فاز سوم پروژه ی نارنجستان نیز مانند فاز 2 ان در دو برج طراحی شده و در حال حاضر در وضعیت فونداسیون و پی ریزی قرار دارد. واحدهای فاز 3 عموما سه خواب هستند و در هر طبقه 8 واحد قرار گرفته است. متوسط متراژ هر یک از واحدها نیز تقریبا صد و چهل و چهار متر است.در ادامه به بررسی فضاهای داخلی و خارجی پروژه نارنجستان می پردازیم با ما همراه باشید.


بررسی فضاهای داخلی و خارجی پروژه نارنجستان

فضاهای داخلی و خارجی پروژه ی نارنجستان به چه صورت است؟

پروژه نارنجستان یکی از فعال ترین پروژهای منطقه ۲۲ می باشد این پروژه کم واحد ، اکنون در مرحله هم زمان سفت کاری و سفید کاری می باشد تحویل ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ می باشد این پروژه موقعیت مکانی فوق العاده ای دارد و در نزدیکی اتوبان همت، حکیم و اتوبان تهران _کرج (شهید فهمیده) و آزادگان شمال به جنوب می باشد. پروژه نارنجستان دارای سند شهری می باشد .

هر سه فاز پروژه نارنجستان دارای متراژهای متفاوت و فضاهای مختلفی هست که در ادامه به شرح آن می پردازیم:

در فاز یک این پروژه از نظر تنوع متراژ واحدی، واحدها در سه متراژ صد، صد و سی و صد و پنجاه متر قرار گرفته اند. نظر به اینکه در هر طبقه 6 واحد وجود دارند از هر کدام از این واحدها دو عدد در هر طبقه وجود دارد. واحدهای با متراژ کم یعنی صد متری در مرکز هر طبقه قرار گرفته اند. از واحدهای صدو سی و صد و پنجاه متری فاز یک هم در هر طبقه دو عدد موجود است. واحدهایی که در قسمت جنوب غربی ساختمان قرار دارند دارای چشم اندازی رو به بلوار علوم و فنون هستند که بسیار زیبا بوده و در عین حال افتابگیر هم هست. واحدهایی هم که در شمال غربی پروژه قرار گرفته اند دارای چشم اندازی رو به پروژه ی زیتون می باشند. محل قرارگیری واحدهای صد و پنجاه متری نیز در قسمت شمال شرقی و جنوب شرقی ساختمان می باشد. واحدهایی که در قسمت جنوب شرقی هستند چشم اندازی رو به بلوار نسیم شنزدهم و همچنین بلوار علوم و فنون دارند و واحدهای شمال شرقی هم رو به پروژه ی زیتون هستند.

در پروژه ی نارنجستان 2 همگی در یک متراژ بوده و متراژ تمامی واحدها برابر صد متر است. با توجه ه اینکه هر طبقه از 6 واحد تشکیل شده است و کل پروژه 11 طبقه دارد پس تمامی شصت و شش واحد آن صد متری هستند. در هر طبقه دو واحد در قسمت جنوب و دو واحد در قسمت شمالی برج قرار دارند. در قسمت شرق و غرب نیز هر کدام یک واحد واقع شده است. در نظر داشته باشید که واحدهای جنوب از چشم انداز باز برخوردار هستند.

پروژه ی نارنجستان فاز سوم که جدیدترین مجتمع ین پروژه ها هستند در دو بلوک طراحی شده است. در هر بلوک هشتاد و هشت واحد قرار گرفته است که با یک حساب سرانگشتی متوجه می شویم در کل پروژه صد و هفتاد و شش واحد وجود دارد که تمامی آنها سه خوابه هستند. پذیرایی و نشیمن این واحدها تقریبا 70 متر، آشپزخانه حدود 10 متر، اتاق خواب مستر حدود 18 متر، اتاق خواب دوم و سوم به ترتیب 13 و 11 متر، حمام 4 متر، سرویس بهداشتی 6 متر و تراس آن نیز 11 متر است.


منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار