اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
استاندار خوزستان از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در استان خبر داد.
غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۱۷ آبان‌ماه) برگزار شد، با اشاره به مصوبات امروز ستاد ملی مقابله با کرونا و اعمال محدودیت‌های جدید اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد محدودیت‌ها در اهواز و مسجدسلیمان مانند گذشته ادامه یابد و مقرر شد که پایان فعالیت مشاغل غیرضروری شامل مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ در این دو شهر به مدت یک ماه از ۲۰ آبان‌ماه تا ۲۰ آذرماه تا ساعت ۱۸ باشد همچنین مقرر شد رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با وزیر بهداشت صحبتی داشته باشد تا در صورت امکان این محدودیت در خوزستان تا ساعت ۱۹ باشد و در صورت عدم موافقت، همان ساعت ۱۸ اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه فرمانداران موظف به مداخله بیشتر در خصوص مقابله با کرونا شده‌اند، افزود: میزان کارکرد در اهواز و مسجدسلیمان خوب بوده اما مطلوب نبوده است و مقرر شد فرمانداران شهرهای مجاور اهواز مانند کارون، باوی و حمیدیه تحت فرماندهی فرماندار اهواز باشند تا مراقبت بیشتری کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: مقرر شد شهرهای دیگر نیز که شرایط نگران کننده‌ای دارند و می‌توانند شامل این وضعیت شوند، توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی بررسی شوند و آنچه در این جلسه تصویب شود، تصویب ستاد استانی خواهد بود و ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: مقرر شد که معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز در زمینه گندزدایی، محور کار باشد.

در زمینه فاصله‌گذاری، استفاده از ماسک و سایر موارد نیز تاکید شد که کار به همین منوال و بهتر دنبال شود.

غلامرضا شریعتی عنوان کرد: خوزستان نسبت به سایر استان‌ها شرایط قابل قبولی دارد اما با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هر آن ممکن است وضعیت به شرایط سختی تبدیل شود. فعلا شرایط ثابت است اما مطلوب نیست.

وی تصریح کرد: باید جهت بیماری را به سمت نزولی ببریم که این موضوع، تنها با همکاری همه دستگاه‌ها و مشارکت همه مردم امکان‌پذیر است اما متاسفانه شاهد برگزاری مراسم عزاداری در برخی شهرهای سطح استان بودیم که به فرمانداران این شهرها تذکر داده شد و مقرر شد هماهنگی بیشتری شود و نیروی انتظامی مداخله بیشتری داشته باشد.

استاندار خوزستان افزود: رسانه‌ها باید مردم را بیشتر به رعایت پروتکل‌ها تشویق کنند. همچنین مقرر شد تا حد امکان فعالیت دفاتر پیشخوان، دفاتر قضایی و سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار