اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
عضو هیات ‌مدیره انجمن هنرهای تجسمی خوزستان با اشاره به آتش‌سوزی ساختمان انجمن هنرهای تجسمی گفت: خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید اما به نظرم این آتش‌سوزی عمدی بوده است.

محمدرضا جرجرزاده در این باره اظهار کرد: حدود ساعت ۱۷ روز گذشته (جمعه) دزدگیر محل انجمن هنرهای تجسمی به صدا درآمد. من با نگهبان ساختمان کناری انجمن هنرهای تجسمی تماس گرفتم و از او خواستم ببیند چه اتفاقی افتاده است که به من گفت چیزی مشخص نیست و بعد من خودم در محل حضور پیدا کردم و متوجه آتش‌سوزی شدم.

وی ادامه داد: آن‌قدر دود ناشی از آتش‌سوزی بسیار بود که اصلا مشخص نبود چه اتفاقی رخ داده است. وارد ساختمان شدم و همزمان با آتش‌نشانی تماس گرفتم اما میزان دود آن ‌قدر زیاد بود که نمی‌توانستیم راحت وارد ساختمان شویم و حتی ماموران آتش‌نشانی با ماسک و اکسیژن وارد ساختمان شدند.

عضو هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی خوزستان با بیان این‌ که به نظرم این آتش‌سوزی تعمدی صورت گرفته است، گفت: طبق آن‌ چه آتش‌نشانی اعلام کرد گویا جسمی سوزانده شده و بعد از جای سوراخ لوله کولر که قبلا این لوله‌ها دزدیده شده بودند، به درون ساختمان پرتاب شده بود. به هر حال با این اقدام پنل کولر کاملا می‌سوزد و همین باعث آتش‌سوزی می‌شود و اتاق برق ساختمان کاملا از بین رفت.

وی خاطرنشان‌کرد: جریان آتش‌سوزی را به اداره‌کل ارشاد استان اطلاع دادیم و آنها باید پیگیری کنند. قبلا هم به ارشاد گفته بودیم که باید نگهبانی برای محل ساختمان انجمن هنرهای تجسمی استخدام کند. البته این ساختمان قبلا نگهبان داشت اما با توجه به این‌ که حق‌الزحمه آنها پرداخت نشد، نماندند. در حال حاضر این ساختمان نگهبان ندارد و ساختمانی هم که نگهبان نداشته باشد به آن دستبرد زده می‌شود و  ممکن است در آنجا آتش‌سوزی نیز رخ بدهد.

جرجرزاده گفت: امروز اداره‌کل ارشاد یک نفر را برای بررسی میزان خسارت به محل ساختمان فرستاد تا برآورد هزینه ‌شود. در حال حاضر کولر ساختمان و کابل‌های برق اصلی ساختمان که بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه آن است، دچار سوختگی‌ شده‌اند و باید دید میزان آسیب وارد شده به کابل‌ها چقدر بوده است. اگر کابل‌ها کاملا آسیب‌ دیده باشند میزان خسارت زیاد خواهد بود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار