اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
آقاجری در دیدار با رئیس کل کمرگ ایران تاکید کرد:
نماینده ماهشهر با بیان اینکه استفاده از نیروی‌های بومی در گمرگ بندر امام‌ خمینی (ره) الزامی است، گفت: تسریع در روند ساخت منازل مسکونی گمرگ در اولویت قرار بگیرد.
نشست حبیب آقاجری با رئیس کل کمرگ ایران در مورد گمرک‌های بنادر ماهشهر، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در جلسه‌ای با رئیس کل گمرک ایران مشکل گمرکات حوزه انتخابیه  را بررسی و راه‌حل‌های موجود برای بهبود شرایط مورد بحث قرار داد.

 در این نشست مشکلات و راه‌حل‌های موجود برای بهبود شرایط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 آقاجری در این جلسه استفاده از نیروی‌های بومی در گمرگ بندر امام‌ خمینی (ره) و تسریع در روند ساخت منازل مسکونی کارمندان گمرگ این شهر را پیگیری کرد.

 وی ادامه داد:  بندر ماهشهر با وجود بندر خور سیف در محدوده شهری و همچنین دارای ظرفیت انبار، اسکله، جاده مخصوص و دیگر زیرساخت‌های مطلوب، ظرفیت لازم برای راه‌اندازی گمرک را دارد.

 آقاجری افزود : بندر سجافی که از بنادر مهم در امرار معاش مردم شهرستان هندیجان است به دلیل عدم توسعه گمرک، مشکلاتی برای لنج‌داران و صاحبان کالا به وجود آورده، از جمله این مشکلات نوبت چند روزه تخلیه بار است.

 نماینده مردم ماهشهر در مجلس یادآورشد:بر همین اساس درخواست ارتقاء سطح سازمانی گمرک بندر سجافی از اداره به مدیریت برای رفع مشکلات این گمرک  را دارم  و امیدوارم  هرچه سریعتر این مهم عملیاتی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار