اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
تقدير مديرعامل مناطق نفتخيز جنوب از بسيجيان حوزه شهيد تندگويان

مديرعامل شركت ملي مناطق نفت­خيز جنوب در جلسه صبحگاهي توليد شنبه اول آذر، از تلاش­هاي جهادي بسيجيان حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان وزارت نفت-جنوب تقدير كرد و فرهنگ بسيج را پيشران حركت كشور در حوزه­هاي فرهنگي، اقتصادي و نظامي دانست.

احمد محمدي ضمن تبريك فرارسيدن هفته بسيج و بيان اينكه بازوي توانمند بسيج در عرصه­هاي مختلف، باعث تسهيل ارائه خدمات به مردم شده است، گفت: در رويدادهاي مهم يك­سال اخير، هرآنچه در توان داشته­ايم را براي كاهش مشكلات مردم انجام داديم و در اين مسير، بسيج همواره دوشاودش ما گام برداشته است.

وي افزود: خدمات بسيجيان حوزه شهيد تندگويان در امدادرساني و ارائه خدمات به زلزله­زدگان سرپل ذهاب، سيل­زدگان خوزستان و مشاركت در عمران روستايي مناطق مجاور تاسيسات فرآيندي علاوه بر حضور فعال در رزمايش كمك­هاي مومنانه و ارائه خدمات بهداشتي و فرهنگي در راستاي مقابله با پاندمي كرونا، در اذهان خواهد ماند و نام بسيج را در خاطرات مردم درخشان­تر خواهد ساخت.

مهندس محمدي خاطرنشان كرد: همكاري بسيج در حفاظت از دارايي­هاي فيزيكي شركت و تامين امنيت خطوط لوله و تاسيسات در كنار حراست را نيز مي­توان از جمله اقدامات جهادي بسيج دانست كه در برقراري آرامش عملياتي در گستره­ي شركت مؤثر بوده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان وزارت نفت-جنوب نيز با تشريح تاريخچه­ي شكل­گيري سازمان بسيج مستضعفين و اهداف آن به عنوان يك نيروي مردمي، گفت: در دوران دفاع مقدس، بسيج با ايثار و جانفشاني در كنار نيروهاي مسلح ايستاد و بعد از آن، مشاركت خود را درسازندگي كشور آغاز نمود كه بسيج صنعت نفت را مي توان از فعال­ترين اقشار بسيج در هر دو حوزه مذكور برشمرد.

سرهنگ عباس ممبيني افزود: حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان وزارت نفت-جنوب افتخار دارد كه در سال­هاي اخير 4 شهيد مدافع حرم و يك شهيد مدافع امنيت را به انقلاب تقديم داشته و همواره تلاش كرده است تا در عرصه­هاي فرهنگي و عمراني، در خدمت مردم باشد.

وي از برگزاري 20 برنامه متنوع با رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي در هفته بسيج خبر داد و يادآور شد: هفته بسيج سال 99 با شعار محوري "بسيج، پيشرو خدمت و اميد آفريني" از ديروز آغاز شده و قرار است برنامه­­هايي نظير نمايشگاه عكس، ديدارهاي انفرادي با فرزندان شهداي بسيجي، ترويج طرح "هر كارمند حامي يك يتيم"، اهداي خون، اجراي مراحل پنجم و ششم رزمايش كمك­هاي مومنانه، اجراي رزمايش مجازي ثامن،  غبارروبي قبور مطهر شهدا، اتمام پروژه بازسازي 20 واحد مسكوني منطقه منبع آب اهواز، برگزاري مسابقات مجازي، تجليل از مدافعان سلامت و ضدعفوني جايگاه هاي سوخت و مناطق كم برخوردار و آيين نامگذاري استخر بقا در درياي مجتمع آموزش فنون اهواز به نام سردار شهيد قاسم سليماني به عنوان اهم برنامه­هاي اين حوزه در هفته بسيج، برگزار شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار