اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
پنجمین کمیته علمی تخصصی کووید19در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، با توجه به ضرورت به روز رسانی اطلاعات علمی مدیران و متخصصین در زمینه بیماری کووید 19 ، کمیته علمی تخصصی بیماری کرونا ، با حضور دکتر دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و جمعی از مدیران و متخصصین گروه های مختلف در سالن جلسات شهداء برگزار شد.

در ابتدا دکتر دهقان ضمن تقدیر از همکاران پزشک و پرستار و مجموعه پشتیبانی بهداشت و درمان اهواز گفت : هدف از این کمیته نظارت و ارزیابی روند اجرای پروتکل های درمانی و مراقبتی بیماران مبتلا به کرونا و بررسی فرآیند تشخیص درمان و بستری این بیماران در بیمارستان نفت اهواز می باشد تا نسبت به یکسان سازی پروتکل های درمانی و بهبود کیفیت خدمات درمانی پیشنهادات مفیدی ارائه و  اقدامات موثری صورت گیرد.

سپس متخصصین بیماری های عفونی و ریه در خصوص آخرین یافته های علمی این بیماری نقطه نظرات خود را مطرح کرده و به تبادل نظر پرداختند.

در ادامه دکتر سعیدی مهر ، رئیس واحد آموزش ، گزارشی از کلیه ی موارد  بستری از اسفند 98 تاکنون را در کمیته مطرح نمود.

در این جلسه  با نظر اعضاء کمیته مقرر شد جهت ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به بیماران کووید 19 ، جلسات کمیته علمی بصورت هر دو هفته یکبار برگزار گردد. همچنین مقرر شد فرآیند ویزیت بیماران در اورژانس تنفسی بازنگری و اندیکاسیون های بستری بیمار مورد بررسی مجدد قرار گیرد. به علاوه مقرر گردید اطلاعات پزشکان خط مقدم از جمله پزشکان عمومی اورژانس بیمارستان ، مراکز سلامت خانواده و درمانگاههای عملیاتی به روز رسانی شده و با تشکیل کارگاههای علمی پروتگل های درمانی و فرآیندهای بستری بیمار یکسان سازی شود.





نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار