اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
فرماندار اهواز عنوان کرد:
فرماندار اهواز با بیان اینکه در پی بارندگی‌های اخیر بیش از ۸۰ درصد معابر اهواز دچار آبگرفتگی شدند، گفت: طبق برآورد اولیه ۴۰۰ تا ۵۰۰ منزل دچار آبگرفتگی شده‌اند.
جمال عالمی‌نیسی با اشاره به آخرین وضعیت آبگرفتگی در اهواز اظهار کرد: در پی بارندگی‌های اخیر اکثر آبگرفتگی مناطق اهواز به جزء منطقه کمپلوی شمالی و جنوبی رفع شده است.

وی افزود: هر کاری که به ذهن مردم برای رفع آبگرفتگی خیابان زکی‌زاده در کپلوی شمالی می‌رسید، انجام دادند اما تاکنون مشکل این خیابان رفع نشده است. همچنین آبگرفتگی در خیابان فرحانی و الهادی ادامه دارد.

فرماندار اهواز بیان کرد: در پی بارندگی‌های اخیر بیش از ۸۰ درصد معابر اهواز دچار آبگرفتگی شدند. طبق برآورد اولیه ۴۰۰ تا ۵۰۰ منزل دچار آبگرفتگی شده‌اند.

عالمی‌نیسی تصریح کرد: در حال حاضر در خیابان زکی‌زاده و انتهای خیابان الهادی تنها خودروهای شاسی بلند امکان تردد دارند. بیشتر ساکنان این دو منطقه، منازل خود را ترک کرده‌اند.

وی بیان کرد: اقدامات برای رفع آبگرفتگی این دو منطقه ادامه دارد و احتمالا تا امشب سطح آبگرفتکی خیابان زکی‌زاده مقداری کاهش یابد. بعید به نظر می‌رسد آب این خیابان تا فردا صبح کاملا تخلیه شود.

فرماندار اهواز گفت: از نظر تهیه پمپ مشکلی وجود ندارد اما مجاری تخلیه آب پر هستند و ظرفیت تخلیه این میزان حجم آب را ندارند و به تدریج آب در حال تخلیه است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار