اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
بانوی وزنه‌بردار خوزستانی:
بانوی وزنه‌بردار خوزستانی گفت: طی چند سال آینده می‌توان بیش از این از وزنه‌برداری بانوان استان شنید، البته نکته مهم در رونق هرچه بیشتر وزنه‌برداری بانوان، همراهی خانواده‌ها است تا دختران‌شان بتوانند در این مسیر به درستی گام بردارند.
مهدیس السادات قریشی درباره روند وزنه‌برداری بانوان، اظهارکرد: خدا را شکر از زمانی که وزنه‌برداری بانوان در استان کار خود را آغاز کرده است، مسئولان هیات تمام تلاش خود را داشته‌اند که شرایط خوبی را برای تمرین خانم‌ها فراهم کنند. در واقع همان امکانات و شرایطی که برای آقایان وزنه‌بردار فراهم است برای ما نیز فراهم بوده و در بهترین شرایط به تمرین می‌پردازیم.

وی بیان کرد: در این مدت نیز بر تعداد علاقه‌مندان به وزنه‌برداری در بخش بانوان افزوده شده است. البته خانواده‌ها نیز باید بیشتر، دختران خود را در این زمینه همراهی کنند. برخی همچنان بر این باورند که وزنه‌برداری به بدن فرزندان‌شان آسیب وارد می‌کند، در حالی که این یک باور اشتباه است. به هر حال اگر ورزشکاران زیر نظر مربی و به درستی این رشته را دنبال کنند، هیچ صدمه‌ای نخواهند دید، همان‌طور که ما نیز زیر نظر مربی در این رشته در حال فعالیت هستیم و مشکلی هم وجود ندارد. به هر حال نکته مهم در رونق هرچه بیشتر وزنه‌برداری بانوان، همراهی خانواده‌ها است تا دختران‌شان بتوانند در این مسیر به درستی گام بردارند.

دارنده مدال نقره رقابت‌های کشوری عنوان کرد: به نظر من طی چند سال آینده می‌توان بیش از این از وزنه‌برداری بانوان خوزستان شنید و آینده خوبی در انتظار دختران وزنه‌بردار است. البته امیدوارم مسابقات برای بانوان برگزار شود تا با قرار گرفتن در شرایط مسابقه‌ و افزایش سطح رکوردی، در وضعیت بهتری قرار بگیریم. ضمن این‌که برگزاری مسابقات در علاقه‌مندی دختران دیگر به این رشته نیز کمک بسیاری می‌کند.

وی گفت: هیات اقداماتی خوبی در رده سنی پایه داشت است و من نیز به آینده وزنه‌برداری بانوان خوزستان امیدوار هستم. به هر حال این ظرفیت در دختران خوزستانی برای ملی‌پوش شدن و رسیدن به سطح اول وزنه‌برداری کشور وجود دارد.

قریشی عنوان کرد: امیدوارم اطلاع‌رسانی در ورزش بانوان و به ویژه وزنه‌برداری بیشتر شود تا جامعه آماری بیشتر شده و هرچه پیش می‌رویم، بیش از پیش از وزنه‌برداری خوزستان بشنویم.

وی در ادامه نیز با بیان این‌که وزنه‌برداران خانم استان آن‌قدر با انگیزه هستند که حتی کرونا هم باعث نشده که دست از تمرین بردارند، گفت: ما همچنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرین می‌کنیم تا آمادگی‌مان حفظ شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار