اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵

ضربه ای که کرونا به صنعت گردشگری جهان زده را تابحال در هیچ زمانی مشاهده نشده بود. به نظر شما پرطرفدارترین مقاصد گردشگری پسا کرونا کدام کشور ها هستند؟ کرونا باعث بسته شدن مرز تمامی کشور های جهان به روی یکدیگر شده و تمامی کشور هایی که درآمد آنها رابطه مستقیم با صنعت گردشگری داشتند رکود شدیدی را شاهد هستند. اما به امید خدا این روزهای سخت نیز تمام شده و به پاکی و سلامتی دست پیدا خواهیم کرد و دوباره مسافرت های خارجی جایگاه ویژه ای برای مسافرت پیدا خواهند کرد. اما اینکه چه مناطقی را برای گشت و گذار پساکرونا انتخاب کنیم بسیار مهم است. زمان سفر نیز حائز اهمیت است چرا که باید تاریخی را برای خرید بلیط هواپیما اختصاص داد. بسیاری از کشورهای توریستی جهان با اینکه در حال حاضر گردشگر ندارند اما در حال احیا و خلق جاذبه های تفریحی و لذت بخش هستند که در دوران پس از کرونا مردم بتوانند از آنها لذت ببرند. پس رقابت در دوران کرونا نیز در میان این کشور ها به وضوح قابل مشاهده است. به همین دلایل بهتر است با برخی از کشور های کمتر دیده شده از نظر گردشگری آشنا شده و سفری متفاوت برای خود به ارمغان آورید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

پرطرفدارترین مقاصد گردشگری پسا کرونا

متاسفانه صنعت گردشگری جهان در دوران کرونا رکودی را گردن کشید که تابحال احساس نکرده بود. صنعت گردشگری جهان ضربه بزرگی از این بیماری ناشناخته خورد و بسیاری از کشور های وابسته به این صنعت از نظر اقتصادی متحمل ضررهای چشمگیری شدند. اما پس از کرونا سریعا جان تازه ای خواهند یافت و بازهم گردشگران مرز کشور ها را درنوردیده و به جستجو جاذبه های مختلف خواهند رفت. آشنایی داشتن با پرطرفدارترین مقاصد گردشگری پسا کرونا باعث خواهد شد که بتوانید بهترین مورد را از میان آنها برای سفر خود انتخاب کرده و مسافرتی بدون دغدغه داشته باشید. پس از کرونا کشور های گردشگری معروف جهان بی شک مملو از توریست خواهند بود اما برخی کشور هایی که علیرغم داشتن جاذبه های متعدد کمتر دیده شده بودند نیز شانس جذب گردشگر خواهند داشت. مجله فوربس ۷ کشور که تابحال کمتر دیده شده بودند را به عنوان پرطرفدارترین مقاصد گردشگری پسا کرونا معرفی کرده است که ایران نیز یکی از آنهاست‌. دلتابان پس از کرونا استارت فوق العاده ای زده و می توانید بهترین تور های مسافرتی را از آن رزرو نمایید.

اتیوپی پس از کرونا

نام اتیوپی در لیست پرطرفدارترین مقاصد گردشگری پسا کرونا از دید مجله فوربس به چشم می خورد. اتیوپی دارای بناهای تاریخی متعدد، فرهنگی غنی، بخش های طبیعی بکر و دست نخورده و جاذبه های متعدد دیگری است که آن را به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری تبدیل خواهند کرد. بسیاری مناطقی از اتیوپی را به عنوان محل زندگی نخستین انسان ها می شناسند و دلیل آن، وجود زمین های حاصلخیز در بخش های گسترده اتیوپی است. جنگل های سرسبز و درختان سربه فلک کشیده از جمله بهترین دیدنی های این کشور به شمار می روند و می توانید بهترین تفریحات طبیعی را در این مناطق تجربه کنید. فرهنگ غذایی اتیوپی نیز شما را جذب خود خواهد کرد و توصیه می کنیم که غذاهای لذیذ آن را از دست ندهید.

مالزی پس از کرونا

بی شک نام مالزی باید در میان پرطرفدارترین مقاصد گردشگری پسا کرونا قرار گیرد. این کشور تمامی خواسته های یک گردشگر از مسافرت خارجی را دارد. مالزی دارای آب و هوایی استوایی بوده و رطوبت هوا در تمامی فصول سال زیاد است. بهترین زمان سفر به آن را نیز می توان بهار و پاییز دانست. مالزی همواره مورد توجه گردشگران ایرانی بوده و هست. دلیل این محبوبیت زیاد، وجود جاذبه های طبیعی و تفریحی متنوع مالزی است و می توانید غذاهای لذیذی را نیز در این کشور میل کنید. تمامی این موارد دست به دست هم داده اند که مالزی را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایرانیان تبدیل کنند. بی شک گشت و گذار در دل طبیعت بکر مالزی و تماشای سواحل آرام آن، ترس و وحشت کرونا را از تنتان خارج کرده و آرامش را به شما هدیه خواهد کرد.

تایلند پس از کرونا

تایلند یکی دیگر از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری پسا کرونا است که البته اغلب ایرانیان با آن آشنایی دارند. تایلند طبیعتی بکر و دست نخورده در خود جای داده و گشت و گذار در آن می تواند بهترین لحظات را برایتان به ارمغان آورد. یکی از ویژگی های تایلند این است که کشور تایلند تلفیقی از تاریخ و طبیعت را به نمایش گذاشته و می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. مراکز خرید تایلند را هم نباید از قلم انداخت چرا که از این مراکز خرید می توانید انواع اجناس لوکس و سوغاتی خریداری کنید. پاتایا، پوکت و بانکوک به عنوان ۳ شهر مهم گردشگری تایلند شناخته می شوند که از نظر گردشگری جایگاه ویژه ای در جهان دارند و هر ساله خیل عظیمی از مردم جهان به قصد بازدید از این شهر ها راهی تایلند می شوند. با شرکت در تور تایلند پس از کرونا، خواهید توانست یکی از لذت بخش ترین سفر ها را برای خودتان به ارمغان آورید.


ارمنستان پس از کرونا

یکی دیگر از شهر هایی که در لیست پرطرفدارترین مقاصد گردشگری پسا کرونا ما قرار می گیرد کشور ارمنستان است. ارمنستان که در بخش شمالی و همسایگی ایران قرار گرفته مقصد خوبی برای گشت و گذار و تفریح است. کشور ارمنستان جاذبه های متعددی را در خود جای داده و اغلب این جاذبه ها مربوط به پایتخت آن یعنی ایروان است. کوه های آرارات یکی دیگر از دلایل محبوبیت این کشور به شمار می روند و طبیعت بکر و دست نخورده این منطقه بی شک هر بیننده ای را به وجد خواهد آورد. پس از کرونا بازدید از این منطقه می تواند درد این دوران سخت را از تنتان بیرون کند. فصل بهار بهترین زمان برای سفر ارمنستان بوده و با رزرو تور ارمنستان می توانید به صورت زمینی یا هوایی به این کشور سفر کنید. هزینه های سفر به ارمنستان نیز برای ایرانیان پایین بوده و نیازی به دریافت ویزا نخواهید داشت.

ترکیه پس از کرونا

بی شک نام ترکیه نیز در لیست پرطرفدارترین مقاصد گردشگری پسا کرونا قرار خواهد گرفت. آب و هوای مدیترانه ای ترکیه امکان سفر در هر فصل سال را برایتان فراهم خواهد کرد و در آن می توانید با دو فرهنگ مختلف اروپایی و آسیایی به خوبی آشنا شوید. آنکارا پایتخت ترکیه در کنار استانبول، ازمیر و وان از جمله مهمترین شهر های گردشگری ترکیه شناخته می شوند و می توانید انواع اقسام بناهای تاریخی، موزه ها، کلیسا ها و سایر مناطق گردشگری را در آنها هدف قرار دهید. مراکز تفریحی متعددی نیز در سطح هر یک از شهر های ترکیه ساخته شده اند و با رفتن به آنها آدرنالین بدن خود را افزایش خواهید داد. مراکز خرید ترکیه از دیگر امتیازات سفر به این کشور است، از این مراکز خرید می توانید اجناسی با برند های ترک خریداری نمایید. هزینه های سفر به این کشور نیز مناسب بوده و خواهید توانست با کمترین میزان هزینه ها تور ترکیه را رزرو کرده و سفری دلچسب برای خود و خانواده تان به ارمغان آورید.

گرجستان پس از کرونا

گرجستان یکی از کشور های محبوب گردشگری در میان ایرانیان بوده و هست. امروز می خواهیم نام گرجستان را در میان پرطرفدارترین مقاصد گردشگری پسا کرونا نیز بیاوریم. گرجستان کشوری چهار فصل بوده و به همین دلیل هر زمان از سال را می توانید به سفر گرجستان اختصاص دهید و به همین دلیل مهم نیست که چه زمانی از قرنطینه کرونا خلاص خواهیم شد و بلافاصله می توانید تور گرجستان را برای سفر خود رزرو کنید. گرجستان در مجاورت دریای سیاه قرار گرفته و سواحل زیبای آن زبانزد مردم جهان است. در جای جای کشور تفلیس می توانید بخش های دست نخورده متعددی را هدف گشت و گذار خود قرار دهید و یخچال ها، کوه ها، چشمه ها، آبشارها و... تنها بخشی از زیبایی های طبیعی گرجستان هستند. تفلیس که پایتخت گرجستان است به عنوان اصلی ترین منطقه گردشگری آن شناخته می شود. این شهر تاریخی دور و دراز را با خود به یدک می کشد و می توانید انواع بناهای تاریخی مختلف را در آن هدف قرار دهید.

دبی پس از کرونا

نام دبی چنان بزرگ شده است که بسیاری آن را به عنوان پایتخت امارات می شناسند اما در حقیقت دبی پایتخت گردشگری امارات به شمار می رود و هرساله بسیاری از مردم جهان آن را به عنوان هدف تفریحی و توریستی خود انتخاب می کنند. دبی در منطقه ای با آب و هوای گرمسیری قرار گرفته و به همین دلیل بهترین زمان سفر به آن را می توان اوایل بهار و اواخر پاییز دانست. دبی نیز در میان پرطرفدارترین مقاصد گردشگری پسا کرونا قرار میگیرد. با اینکه دبی از جنبه جاذبه های طبیعی چندان حرفی برای گفتن ندارد اما جاذبه های تفریحی و دست ساز انسان آن به قدری چشم گیر هستند که باعث تبدیل شدن این شهر به یکی از بهترین های جهان شده اند. آسمان خراش های بلند و مراکز تفریحی متعدد به زیبایی هرچه تمام تر این شهر افزوده اند و می توانید پس از کرونا بهترین لحظات را در آن سپری کنید.

روسیه پس از کرونا

روسیه به عنوان پهناورترین کشور جهان شناخته شده و جاذبه های متعددی را نیز در خود جای داده است. نام مسکو و سنت پترزبورگ قطعا برای اغلب ایرانیان آشنا خواهد بود و دلیل این امر اهمیت بالای گردشگری این شهر ها است. روسیه به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی حیرت انگیز در لیست پرطرفدارترین مقاصد گردشگری پسا کرونا قرار می گیرد و به راحتی می توانید به این کشور دیدنی سفر کنید. تور روسیه در تمامی فصول سال برگزار شده و امکان رزرو آن برای همگان وجود خواهد داشت. دلتابان اقدام به ارائه بهترین بلیط هواپیما نموده و با رزرو آن می توانید خود را به پایتخت روسیه برسانید.

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با شهر هایی که سالانه گردشگران زیادی به آن ج سفر می کنند تا از مناظر و زیبایی های آنجا دیدن کنند، آشنا کنیم. همان طور که می دانید در دوران کرونا به دلیل وجود محدودیت ها امکان سفر به کشور های مختلف وجود نداشت اما در دوران پسا کرونا و رفع محدودیت ها بسیاری از افراد با رزرو بلیط و هتل خود برنامه ریزی های بلند مدتی برای سفر می کنند. علاوه بر شهر هایی که در بالا ذکر شد می توانید مقاله ای که در سایت http://qudsonline.ir/news/740533/ منتشر شده است را به دقت مطالعه کنید.


منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار