اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش تدریجی موارد مراجعه سرپایی کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.
دکتر شکراله سلمان‌زاده در آیین افتتاح نخستین مرکز مشاوره و مراقبت‌های پرستاری نبض در جنوب غرب خوزستان که امروز (سوم دی‌ماه) در آبادان برگزار شد، اظهار کرد: جای مرکز مشاوره و خدمات پرستاری بسیار خالی بود و باید زودتر از این راه‌اندازی می‌شد. این مرکز، تمام خدمات مشاوره‌ای و مراقبتی پرستاری در منزل را ارئه می‌دهد و به این ترتیب بسیاری از بیماران می‌توانند بدون حضور در بیمارستان خدمات خود را در منزل دریافت کنند.

وی افزود: در پاندمی کووید – ۱۹ حضور در بیمارستان‌ها می‌تواند خطرناک باشد و موجب آلودگی افراد شود که با راه‌اندازی این مرکز، بیماران می‌توانند خدمات را در منزل دریافت کنند. امیدواریم شاهد راه‌اندازی چنین مراکزی در سه شهرستان منطقه باشیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کروناویروس در جنوب غرب خوزستان، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط آرامی بر منطقه حاکم و موارد بستری همچنان پایین است اما موارد مراجعه سرپایی به تدریج رو به افزایش است که این مساله، زنگ خطری است.

وی افزود: اگر موارد سرپایی افزایش یابد قطعا موارد بستری هم افزایش می‌یابد. امیدواریم مردم همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد وقوع پیک زمستانه نباشیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار