اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

به گزارش روابط عمومی شرکت، در پیامی از سوی خانه بهداشت دامغه و اهالی روستای دامغه بزرگ و کوچک، خیط، حدود و خرشه از عملکرد فولاد اکسین خوزستان در تامین نیازهای خانه بهداشت درمان که محیطی ترین واحد روستائی ارائه خدمت در نظام شبکه های بهداشتی درمانی کشور است و همچنین توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی در میان مردم این مناطق که در جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تقدیر به عمل آمد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بدین وسیله از تمامی زحمات و مساعدت های مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و همکاران محترم به جهت تامین و توزیع بسته های بهداشتی حفاظتی و پیشگیری از بیماری ویروس کرونا همکاری کردند، از عملکرد این شرکت در حوزه بهداشت سپاس و قدردانی می نماییم.

این شرکت در جهت انجام مسئولیت های اجتماعی به صورت روزانه برخی نیازهای کادر خانه بهداشت درمان این مناطق نظیر ماسک و مایع ضدعفونی دستان و سطوح را تامین می نماید و همچنین دیگر لوازم ایمنی مانند لباس و عینک جهت کادر خانه بهداشت درمان را تهیه و در اختیار قرار داده است.

نمایندگان شرکت فولاد اکسین خوزستان همواره در جهت رفع نیاز مناطق اطراف شرکت بررسی های لازم را انجام می‌دهند تا در صورت نیاز اقدام گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار