اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
سردار رحیم نوعی‌اقدم در مراسم رونمایی از یادمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اهواز؛
فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س): گفتمان مکتب قاسم سلیمانی، گفتمان مقاومت و انقلابی‌گری است و ترکیب این دو گفتمان گفته شهید سلیمانی می‌شود که «ما ملت امام حسینیم ما ملت شهادت هستیم.

به گزارش شوشان یادمان تطهیر سرداران شهید مقاومت در اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان ، با حضور سردار رحیم نوعی اقدم در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز افتتاح شد.

سردار رحیم نوعی‌اقدم در مراسم رونمایی از یادمان محل تطهیر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در اولین سالگرد شهادت این سردار مقاومت در اهواز برگزار شد اظهار داشت:  طبیعی است که باید از قاسم سلیمانی بگویم، وی زمانی روایت می‌شود که از مکتب او صحبت شود، چراکه مقام معظم رهبری در این باره فرمودند، قاسم سلیمانی را فرد ننامید، او یک مکتب است.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) افزود: امروز برای جوانان، مردم و ملت‌های آزادی‌خواه طریق سلیمانی این سوال وجود دارد که این چه مکتبی است و از چه مؤلفه‌هایی تشکیل شده و چه گفتمانی دارد.

وی تصریح کرد: گفتمان مکتب قاسم سلیمانی، گفتمان مقاومت و انقلابی‌گری است و ترکیب این دو گفتمان گفته شهید سلیمانی می‌شود که «ما ملت امام حسینیم ما ملت شهادت هستیم.

سردار نوعی‌اقدم ادامه داد: اگر بخواهیم مکتب سلیمانی را تشریح کنیم باید به این امر بپردازیم که گفتمان مقاومت یعنی چه؟

وی افزود: باید این مکتب را بشناسیم و آن را دریابیم و پیشنهاد حقیر به نسل حاضر و آینده این است که این مکتب را معرفی کنند.

سردار نوعی‌اقدم تاکید کرد: بدین منظور باید با تشکیل اتاق فکر، مولفه‌های مکتب توسط نخبگان شناسایی و معرفی شود و نسخه های عملی متناسب با فرهنگ‌ها و سنین مختلف ارائه گردد.

شایان ذکر است پیکر مطهر سرداران شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی ، ابومهدی المهندس و همرزمان ایشان برای تشییع در ایران در تاریخ پانزدهم دی‌ماه ۱۳۹۸ از نجف اشرف به اهواز منتقل و پس از غسل و کفن در  بیمارستان نفت اهواز تشییع شد. 

در سالگرد شهادت سرداران مقامت، مکان تطهیر پیکرهای به خون آغشته این شهدا به یادمان تبدیل ، و در تاریخ 16 دی ماه 1399،  توسط سردار نوعی اقدم و با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم صنعت نفت رونمایی شد.

گفتنی است: در این مراسم سردار نوعی اقدم از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت، حجت الاسلام حاجتی از اساتید برجسته حوزه علمیه اهواز، دکتر دهقان  رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، دکتر سلطان زاده ، معاونت بهداری سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان ، سرهنگ ممبینی فرمانده و جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم صنعت نفت حضور داشتند.

























نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار