اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
رییس کمیته داوران تکواندو خوزستان اعلام کرد:

اسماعیل اسفندیاری رییس کمیته داوران هیات تکواندو استان خوزستان اعلام کرد ؛ دوره ۵۹۴ کلاس آموزش و ارتقاء داوری درجه یک کشوری ویژه آقایان به میزبانی هیات تکواندو خوزستان برکزار می شود.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان خوزستان و به نقل از اسماعیل اسفندیاری این دوره مطابق با دوره های مصوب کمیته آموزش فدارسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران و بر اساس تقویم سالیانه برنامه ریزی و با درخواست و پیگیری  هیات تکواندو خوزستان به میزبانی این هیات برگزار می کزدد.

بر پایه همین گزارش  اسفندیاری در ادامه کفت : با اتمام تاریخ مهلت ثبت نام برای  واجدین شرایط ، خوزستان با بهره مندی از سهمیه ۱۲ نفری میزبانی بیشترین شرکت کننده در این دوره را خواهد داشت و این دوره  فرصت مناسبی برای ارتقاء جایگاه بیش از پیش داوری خوزستان در کشور خواهد بود.

اسفندیاری با اعلام این خبر اذعان داشت :  در این دوره با حضور ۳۰ نفر از داوران درجه دو کل کشور  به مدت سه روز از تازیخ ۲۹ بهمن لغایت اول اسفند ماه ۹۹ بصورت مجازی و کلاس انلاین برنامه ریزی گردیده و شرکت کنندگان با اصول داوری و آخرین تغییرات فدراسیون جهانی بصورت تئوری و شبیه سازی آشنا می شوند. 

وی افزود: یکی از فاکتورهای مهم جهت پیشرفت در زمینه قهرمانی ،  پرورش و بروز رسانی داوران خبره و فنی می باشد زیرا زمانی که اعضای تیم هر  استان با داوری خوب و هوشمندانه انتخاب و به مسابقات کشوری اعزام شوند قطعا بهتر عمل کرده و نتایج بهتری را کسب خواهند نمود. و نهایتا تیم ملی قوی تری خواهیم داشت.

اسفندیاری ادامه خاطر نشان کرد :در دوره هایی که به میزبانی خوزستان برگزار شده  هیات تکواندو استان همواره مترصد بهره مندی از مدرسین بسیار خوب کشور بوده لذا در این دوره نیز با درخواست حضور مدرسین بین المللی کشور این مهم محقق گردیده.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار