اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
شهردار اهواز :
موسی شاعری گفت: این شهر با سایر شهرهای هم تراز خود فاصله بسیاری دارد باید بتوان این فاصله را کاهش داد.

به گزارش شوشان موسی شاعری شامگاه یکشنبه ۲۱ دی ماه در مراسم رونمایی از ۵۰ خودروی سبک، سنگین و تجهیزات سازمان آتش نشانی و همچنین خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: شهرداری یک مجموعه بسیار بزرگ است که سازمان های متعددی دارد اما از بین این سازمان ها مجموعه آتش نشانی دارای ویژگی های خاص است.

وی افزود: این سازمان دارای یک فرهنگ خاص و منحصر به فردی است. نظم و انسجام یکی از شاخص های مهم این مجموعه است؛ خصوصیتی که در سایر سازمان های زیر مجموعه شهرداری به خوبی رعایت نمی شود.

شهردار اهواز همچنین با اشاره به روحیه کار تیمی در این مجموعه تصریح کرد: همه کارکنان این سازمان آموزش دیده اند که در کنار یکدیگر با نظم و انظباط فعالیت کنند. همه کارکنان باید برای موفقیت در عملیات هایشان به یکدیگر تکیه کنند.

شاعری اظهار کرد: ایثار و از خودگذشتگی در بین کارکنان این سازمان یکی دیگر از شاخص های فردی برای فعالیت در این مجموعه محسوب می شود. برای آتش نشان بودن باید شجاعت از خود گذشتن را داشته باشید.

وی گفت: در سال گذشته این سازمان در وضعیت خوبی به سر نمی برد و حتی ابتدایی ترین نیاز های کارکنان این سازمان فرسوده شده بود. متاسفانه در زمینه خودرویی و سایز تجهیزات کمبود های فراوانی وجود داشت؛ از همان زمان برنامه ریزی ای به منظور افزایش تجهیزات این سازمان در شهرداری اهواز صورت گرفت.

شهردار اهواز افرود: ۱۰ دستگاه از خودروی های خریداری شده برای این مجموعه از سوی استانداری خوزستان تامین شده که شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه زمانی که وارد مجموعه شهرداری شدم استان با بحران های بسیاری دست و پنچه نرم می کرد، تصریح کرد: تلاش های بسیاری در این زمان صورت گرفته است که بتوانیم شهر اهواز را به بستری مناسب برای زندگی شهروندان تبدیل کنیم.

شاعری با اشاره به بودجه تخصیص یافته برای خرید تجهیزات مورد نیاز سازمان آتش نشانی گفت: ارزش تجهیزات خریداری شده بالای ۸۰ میلیارد تومان است؛ در سایر سازمان های زیر مجموعه شهرداری به دنبال تخصیص اعتبارات این چنینی هستیم.

وی اظهار کرد: در این زمانی که شهردار اهواز هستم بحران های پیاپی را پشت سرگذاشتیم؛ شرایط اقتصادی نیز بسیار سخت شده بود همین مسئله باعث شده بود تا بسیاری از کارکنان شهرداری ماه ای حقوق دریافت نکرده بودند.

شهردار اهواز افزود: این اتفاق یک تحول در بحث ایمنی شهر اهواز است اما هنوز این شهر به تجهیزات بیشتری نیاز دارد در همین راستا به دنبال این هستیم تا این چنین فعالیت هایی را افزایش دهیم. تلاش ما این است که نگاه توسعه ای برای شهر اهواز داشته باشیم و از شنیدن طعنه ها خسته نخواهیم شد زیرا معتقد هستیم حق مردم اهواز و استان خوزستان بیش از این هاست.

وی عنوان کرد: ما برای توسعه شهر اهواز به حمایت بیشتری از دولت نیاز داریم شهر اهواز سهم خود را از نفت دریافت نمی کند. دارایی های شرکت های نفت متعلق به همه مردم است اما باید به مردم شهر اهواز نیز در کنار همه شهرهای کشور توجه کرد.

شاعری با بیان اینکه توسعه شهر اهواز نیازمند کمک های دولت است گفت: بخش زیادی از درآمدهای شهرداری باید از سوی دولت تامین شود زیرا بسیاری از خدمات شهرداری درآمدزا نیستند. نقش صنایع در خوزستان توسعه ای نیست؛ این صنایع نقش خود را در چارچوب های فعالیت های اجتماعی به درستی ایفا نمی کنند.

وی با بیان اینکه واقعیت های اهواز را باید دید گفت: استانداری خوزستان تلاش بسیاری برای دریافت اعتبار به استان و شهر اهواز داشته است اما ما در این زمان نیازمند نگاه خاص و ویژه دولت به استان و شهر اهواز هستیم.

شهردار اهواز تصریح کرد: شهر اهواز با سایر شهرهای هم تراز خود فاصله بسیاری دارد باید بتوان این فاصله را کاهش داد.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار