اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری خانه مطبوعات استان چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان خوزستان را در سه بخش تخصصی، ویژه و موضوعی، اسفند ۱۳۹۹ برگزار می‌کند.
ارتقای محتوای کیفی نشریات و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای، ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، ایجاد نشاط و افزایش رقابت مؤثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان، گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تکریم جانفشانی کادر درمان استان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

جشنواره در سه بخش تخصصی شامل سرمقاله و یادداشت، عکس، گرافیک و صفحه‌آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه و گزارش، ویژه شامل سردار شهید قاسم سلیمانی و موضوعی شامل مدافعان سلامت برگزار می‌شود.

آثار ارسالی باید از اول دی ۱۳۹۸ تا اول بهمن ۱۳۹۹ در مطبوعات مکتوب استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، صفحات و ضمیمه‌های استانی نشریات سراسری منتشر شده باشند.

آثار جشنواره صرفا از طریق آدرس سایت pressfestival.ir پذیرش می‌شود که به صورت زیرپورتال و با پیشوند نام استان، تنظیم و به صورت کامل در فراخوان منتشر می‌شود.

هر متقاضی می‌تواند تنها در ۲ بخش و در هر بخش سه اثر ارایه کند و در صورت ارسال آثار بیشتر دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف می‌کند.

آثاری که اصل صفحه منتشر شده در رسانه و نام صاحب اثر در آن قید شده باشد پذیرفته می‌شود. در صورت عدم درج نام، اثر باید توسط مهر و امضای شخص مدیر مسئول و در نشریات سراسری، تائید سرپرست استان باشد.

هیات داوران در هر یک از بخش‌ها سه اثر را به عنوان اثر برگزیده در آیین پایانی معرفی می‌کند و مطبوعات لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن‌های داخلی ادارات، در جشنواره شرکت داده نمی‌شوند.

به نفر اول هر رشته در تمامی بخش‌ها،‌ تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ میلیون ریال، نفر دوم،‌ لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال و نفر سوم، لوح تقدیر و مبلغ هفت میلیون ریال اهدا می‌شود.

متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از ۲۵ دی تا ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ در آدرس pressfestival.ir بارگذاری کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۲۲۱۸۵۸۴- ۳۳۳۳۰۶۴۵ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار