اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸
شوشان / ابوالفضل بابادی شوراب:

"تمام ای عمليات از خاطر ای ادبيات(زبان فارسی) است"
°شهید احمدشاه مسعود، آمر صاحب

چندی پیش، احمد نادری، نماینده تهران و رئیس شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی مجلس شورای اسلامی، با انتشار توییتی، طالبان را یکی از جنبش های اصیل منطقه دانست.

براستی حضور افرادی چون این شخص در پارلمان کشور، که نه درکی از سیاست دارند و نه شناختی از منافع ملی جمهوری اسلامی ایران مصیبتی بزرگ برای مردم ایران است.

آقای نماینده محترم، گروه طالبان با ایجاد شاخه کاروان عبیده، به تغییر جهت‌ داری در نوع ترورهایش دست زده و افراد غیرنظامی را مورد هدف قرار داده، چون متوجه شده برای کنترل جامعه افغانستان آن هم به سبک طالبانی، باید طبقه متوسط را نابود و تضعیف کند و دولت را در حفظ جان شهروندان خود ضعیف نشان دهد.

آقای نماینده محترم، طالبان حاضر به قبول مسئولیت این ترورها هم نیست، چون برای گروهی که با شعار جنگ با آمریکا خود را مطرح کرد، ولی الان شهروندان کشور خود را می کشد و مستقیم هم با آمریکا برای گرفتن سهم خود در قدرت افغانستان معامله می کند، این مسئله افتخار آمیز نخواهد بود.

آقای نماینده محترم، گروه طالبان بعلت ساختار زبانی، قومی و مذهبی خاص خود، زبان فارسی، مذهب تشیع و ایران را دشمنان و مانع قدرت گیری خود در افغانستان می بیند و به همین جهت جامعه هدف ترورهای خود را از این محدوده که بخش قابل توجهی از ارکان ایرانشهر(ارکان ایرانشهر و حوزه تمدنی ایران: ۱- مذهب تشیع ۲-زبان فارسی ۳-فلات و جغرافیای تاریخی ایران) می باشد، انتخاب کرده است.

ترور ۱۱ کارگر شیعه فارسی زبان هزاره در کویته پاکستان اگر کار طالبان نیست پس کار چه کسانی است؟

آقای نماینده محترم، ترور نخبگان فارسی زبانی چون بانو فرشته کوهستانی، ملالی میوند، محمد رفیع صدیقی، فردین امینی و...اگر کار طالبان نیست، کار چه کسانی است؟

قتل عام و به رگبار بستن دانشجویان دانشگاه کابل، اگر کار طالبان نیست، پس کار چه کسانی است؟

آقای نادری چرا جنبش اصیل منطقه، نخبگان شیعه، فارسی زبان و ایرانشهری را هدف قرار داده و برای گسترش قدرت خود دست به هر اقدامی می زند حتی مذاکره با آمریکای استعمارگر؟

آقای نماینده محترم، طالبان جنبش اصیل منطقه نیست بلکه دست پرورده سازمان های امنیتی آمریکا، برای ترویج وحشت و خشونت در خاورمیانه و تضعیف جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

آقای احمد نادری نماینده تهران، شما ظاهرا یا معنی جنبش اصیل منطقه را نمی دانی یا می دانی و فراموش کردی جنبش اصیل منطقه جبهه مقاومت علیه طالبان به فرماندهی شهید احمد شاه مسعود بود و نه طالبانی که در پازل غرب و شرق بازی کرده و با جریانات تکفیری شریک و همداستان است.

ضمنا آقای نماینده بهتر نیست قبل از اینکه انگشت تان بر روی توییتر برود، کمی بیندیشید و باعث آزرده خاطر شدن هم زبانان ما در افغانستان نشوی؟

هویت مذهبی، تاریخی، زبانی و فرهنگی ایرانشهری به همین راحتی بدست ما نیامده که برخی ها بخواهند با یک توییت نابودش کنند! زهی خیال باطل

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار