اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از کشف ۲۲۱ دستگاه استخراج بیت کوین غیرمجاز در استان خبر داد.
علی خدری با اشاره به برگزاری مانور سراسری مدیریت مصرف انرژی که در دو روز در سطح استان برگزار شد، اظهار کرد: این مانور به دلیل محدودیت‌های سوخت گاز در کشور، با هدف جمع آوری انشعابات غیرمجاز، تعدیل روشنایی معابر و شناسایی و جمع آوری مراکز استخراج رمز ارزهای غیرمجاز در تمام شهرهای خوزستان همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی‌های انجام شده در سطح استان، تعداد ۶ مرکز غیرمجاز و ۲۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد، اضافه کرد: این تعداد دستگاه ارز دیجیتال حدود یک میلیون و ۲۰۹ هزار و ۳۱۲ کیلووات ساعت مصرف برق داشته که این مقدار مصرف، معادل ۹ میلیارد و ۶۹ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال هزینه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان اینکه جمع مصرف برق دستگاه‌های مکشوفه استخراج ارز دیجیتال ۵۳۰ کیلووات است، افزود: از ابتدای سال ۹۹، چند دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و شناسایی شد که با کشفیات مانور اخیر به تعداد ماینرهای ضبط شده اضافه شده است.

خدری در ادامه گفت: یک در میان کردن روشنایی معابر، تعدیل روشنایی بلوارها و ورودی شهرها و خاموشی پارک‌ها از جمله اقدامات انجام شده در این مانور بود.

وی بر لزوم رعایت حداکثری مدیریت مصرف برق و گاز در ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها، به‌کارگیری دیزل ژنراتور موجود در ادارات، بیمارستان‌ها و شرکت‌های بزرگ و اطمینان از خاموش بودن تجهیزات برقی و سیستم‌های گرمایشی و به‌کارگیری حداقل روشنایی استاندارد پس از ساعت کاری ادارات و بانک‌ها، کاهش حداکثری روشنایی میادین، پارک‌ها و بوستان‌ها در شب تأکید کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار