اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
شوشان : جلسه مشترک حسین مرمضی پور رئیس تشکلهای بخش کشاورزی با دکتر صادقی مدیر عامل شرکت کرخه و شاوور با عنوان 
حسین مرمضی ضمن تشکر از جناب دکتر صادقی در خصوص تامین آب زراعی کشت شلتوک در تابستان و همچنین تامین آب زراعی کشت های پاییزه و زمستان سال جاری که درطول بیش از یک دهه مدیریت شبکه آبیاری رسانی بی سابقه بوده تشکر و قدر دانی نمود.
حسین مرمضی؛ تشکیل کارگروه مشترک فی مابین تشکلهای بخش و شرکت کرخه و شاوور که به پیشنهاد جنابعالی (دکتر صادقی) تشکیل گردید برای بخش کشاورزی و کشاورزان باید بعنوان یک واقعه مهم ثبت و این امر نشان از درک بالای مدیریت فعلی شرکت کرخه و شاوور می باشد.

در این رابطه حسین مرمضی عنوان کرد که تامین مستمر آب در شبکه های آبرسانی در فصول مختلف طی سال جاری و همچنین تمکین و قبول بعضی مطالبات تشکل های بخش کشاورزی و همزمان تشکیل کارگروه مشترک عزم بالای مدیریت فعلی شرکت کرخه و شاوور در جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در بخش کشاورزی قابل انکار نیست.
حسین مرمضی تامین آب کانال سلمان در سال جاری علاوه بر توسعه کشاورزی و اشتغال در شهرستان های اهواز و هویزه قسمتی از تامین آب تالاب هور العظیم را فراهم خواهد نمود.

در پایان دکتر صادقی مدیر عامل شرکت کرخه و شاوور عنوان نمود که حذف واسطه ها و تقارب افکار بین تشکلهای بخش کشاورزی بعنوان نمایندگان قانونی بخش کشاورزی و شرکت کرخه و شاوور یک نیاز و ضرورتی بوده که با تشکیل کارگروه مشترک این امر تا حدود زیادی محقق گردید. 
دکتر صادقی پیام ما به تشکلهای بخش کشاورزی و کشاورزان این است که شرکت کرخه و شاوور برای خدمت به کشاورزان تاسیس گردیده و هیچ خط قرمزی برای همکاری ، رفع مشکلات و همچنین تامین نیازهای آبی بخش کشاورزی وجود ندارد. *البته بعضا محدویت های وجود دارد که با همکاری مشترک گذر از این محدودیت ها امکان پذیر خواهد بود.
دکتر صادقی ، کشاورزان عزیز دیگر همواره باید منتظر اخبار خوب در نتیجه ای همکاری مشترک تشکل های بخش کشاورزی و شرکت کرخه و شاوور باشند، ببا عنایت خداوند متعال و توصیه های ریاست محترم سازمان آب و برق، از امروز و با همکاری تشکلهای بخش کشاورزی در سدد برنامه ریزی در خصوص تامین آب زراعی کشت های تابستانه خصوصا کشت شلتوک می باشیم‌ .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار