اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
وزیر صمت: افزایش ۳۸ درصدی صدور گواهی های تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در ۱۰ ماهه اول امسال نشانگر امید به کارآفرینی، اقتصاد پویا و تولید در کشور است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح بزرگترین کارخانه کلرزنی کشور و فاز اول پارک کلر خوزستان، افزایش ۳۸ درصدی صدور گواهی های تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در ۱۰ ماهه اول امسال را نشانگر امید به کارآفرینی، اقتصاد پویا و تولید در کشور دانست.

علیرضا رزم‌ حسینی در این آیین با بیان این مطلب، افزود: کارآفرینان و تولیدکنندگان به فرموده مقام معظم رهبری عابدان و مجاهدان هستند و در این شرایط سخت اقتصادی نگذاشتند که کشور با مشکل مواجه شود.

فعالیت 3 شیفته کارخانجات کشور علیرغم همه تحریم ها و محدودیت ها

وی همچنین با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان و محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، بیان کرد :علیرغم همه این مشکلات، اما به همت همین تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی اکثر کارخانجات کشور دو یا سه شیفته در حال فعالیت هستند.

افزایش ارزش افزوده صنعتی را در دستور کار داریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزایش ارزش افزوده صنعتی را از اولویت‌های این وزارتخانه دانست و تصریح کرد: می خواهیم ارزش صادراتی محصول کشور را دو برابر نماییم.

احیا و بازگشت به چرخه تولید یک هزار و ۲۰۰ واحد راکد از ابتدای امسال تاکنون

رزم حسینی همچنین با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای احیا و بازگشت مجدد واحدهای راکد در کشور، گفت: در همین مدت یک‌هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی نیمه تعطیل، تعطیل یا راکد، احیا و به عرصه تولید بازگشتند که ۴۷ مورد از این واحدها مربوط به استان خوزستان بوده است.

تکمیل زنجیره ها و صادرات کالاهای ارز آور را دنبال می کنیم

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در حوزه صنایع بر زنجیره تامین، ایجاد ارزش افزوده صنعتی بیشتر و صادرات کالاهای ارز آور تاکید داریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین افتتاح بزرگترین کارخانه کلرزنی کشور و فاز اول پارک کلر خوزستان را در راستای اجرای بندهای ۱۳ و ۱۵ سیاست های اقتصاد مقاومتی در حوزه تکمیل زنجیره و ایجاد ارزش افزوده بیشتر دانست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار