اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
امام جمعه اهواز:
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: مشکلات اقتصادی مردم در این دوران که با تحریم‌های بسیاری روبه رو هستیم تنها با تکیه بر اقتصاد مقاومتی برطرف خواهد شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد روز یکشنبه در دیدار با جمعی از سران عشایر عرب و بختیاری به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی(ره) اهواز بیان کرد: نباید دستاوردهای انقلاب اسلامی که ۴۲ سال از عمر آن می‌گذرد را با وضعیت معیشت مردم و بیکاری جوانان مقایسه کرد و عملکرد نظام را کم رنگ نشان دهیم.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی شاید تنها چند شرکت پتروشیمی، نیشکر و فولادی در خوزستان بود اما اکنون به تنهایی ۲۴ شرکت پتروشیمی در خوزستان وجود دارد و این یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ضدانقلاب بر این باور بود که چهل سالگی انقلاب اسلامی را نخواهیم دید اما نه تنها این امر محقق نشد بلکه این انقلاب در مسیر خود در حال حرکت بوده و روز به روز شاهد موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه این انقلاب به برکت خون شهدا شکل گرفته افزود: امروز با توکل بر خداوند و حمایت از توان داخلی، به انرژی هسته‌ای دست یافته‌ایم در حالی که سخت ترین تحریم ها علیه ما بود و این موضوع یکی از مهمترین دستاوردهای نظام اسلامی است.

حجت الاسلام موسوی فرد بیان کرد: امت اسلامی ایران به ویژه استان خوزستان که دروازه تشیع است همواره پایند به این نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند اگرچه برخی از جوانان ما به دلیل بی عدالتی موجود در جامعه، فریب ضد انقلاب را خورده‌اند. بارها از تریبون نماز جمعه در خصوص بیکاری جوانان و مطالبات مردم خوزستان صحبت کرده‌ام و همچنان پیگیر این موضوع هستم.

وی افزود: ده‌ها شرکت بزرگ در خوزستان وجود دارد و اگر قرار باشد نیروی کار این شرکت ها از طریق آزمون جذب شوند ابتدا باید جوانان این استان سر کار بروند. ما نمی‌پذیریم که جوانان استان که بومی منطقه هستند بیکار باشند و برخی از استان‌های دیگر بر سر کار آیند.

آمریکا بدخواه مردم ایران است

نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین گفت: متاسفانه برخی فضا را به گونه‌ای پیش می‌برند که مشکلات کشورمان از راه مذاکره با آمریکا برطرف خواهد شد در حالی که آمریکایی ها همواره نشان داده‌اند که بدخواه ملت ایران هستند. در موضوع برجام مشخص شد که آنها فقط می‌خواهند به نفع خود بهره ببرند و در قبال آن چیزی به ما ندهند.

وی افزود: متاسفانه برخی مدام می‌گویند که "جو بایدن" رییس جمهور جدید آمریکا با بقیه فرق می‌کند و می‌توان با او مذاکره کرد در حالی که اینگونه نیست. مگر اوباما که نماینده دموکرات ها بود فشار تحریم ها علیه ایران را بیشتر نکرد؟ لذا ملت ایران باید هوشیار باشند و فریب این بازی ها را نخورد.

حجتالاسلام موسوی فرد با بیان اینکه مشکل اقتصادی ایران در بیرون از مرزها حل نمی‌شود ادامه داد: مردم و مسوولان باید به اقتصاد مقاومتی روی آورند به این معنی که شرکت‌ها و کارخانجات داخلی روز به روز گسترش پیدا کرده و نیروی کار آنها توسط جوانان بومی آن منطقه تامین شود.

وی همچنین درباره انتخابات پیش رو در ایران گفت:مردم ایران اسلامی برای سال آینده باید پرشورتر از همیشه پای صندوق‌های رای حاضر شده و به فرموده رهبر انقلاب اسلامی کسی را انتخاب کنیم که جوان، شجاع، انقلابی، پای کار و حزب اللهی باشد و شبانه روز به فکر حل مشکلات مردم باشد.  

در این آیین نمایندگان عشایر بختیاری و عرب خوزستان به بیان مشکلات موجود که بیشتر در بحث بیکاری جوانان بود، پرداختند.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار