اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
عضو سابق شورای اسلامی کلانشهر اهواز؛
آذر زمان پور گفت: برای برخورداری از شهری آرام، شاداب و با کمترین پرخاشگری می بایست، آموزش و فرهنگسازی را میان کلیه شهروندان اهوازی مد نظر قرار داد، که در این زمینه برنامه ریزی بر عهده شورای اسلامی شهر و اجرا توسط شهرداری باید باشد.

عضو سابق شورای اسلامی کلانشهر اهواز در گفتگو با پایگاه خبری شوشان با اشاره به لزوم فرهنگسازی و آموزش شهروندان گفت: یکی از مشکلاتی که در سطح شهر به وفور به چشم می خورد، بحث عصبانیت و پرخاشگری است که در بسیاری از شهروندان وجود دارد.

آذر زمانپور ادامه داد: در بسیاری از مواقع شاهد این بوده ایم که مسایل ساده و پیش پا افتاده ای بوجود آمده که منتج به درگیری و پرخاشگری شده است.

عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران بیان کرد: آستانه تحمل و صبر در میان مردم اهواز بدلایل مختلف کاهش یافته است، بدی آب و هواف مشکلات زیست محیطی، مشکلا شهری و نبود امکانات لازم برای تفریح و ورزش و ... در نهایت منجر به آن شده اهواز از شهری آرام و شاداب و پر نشاط فاصله بگیرد.

زمان پور با بیان اینکه برای نسل های آینده و برای آرامش فرزندان خود می بایست برنامه ریزی مدون و تاثیرگزار انجام داد، گفت: آینده فرزندان در گرو آموزش و فرهنگسازی است، فرزندان مان باید در جامعه ای آرام و پر نشاط رشد کنند و تحت مراقبت قرار گیرند.

عضو سابق شورای اسلامی کلانشهر اهواز در دور چهارم ادامه داد: موضوع جامعه ای که آرامش ندارد، شاداب نیست و آستانه صبر و تحمل در آن روند نزولی دارد، یک نشانه است که می بایست مسوولین در سطح شهرداری و دولت نسبت به آن برنامه ریزی انجام دهند.

وی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر باید در کمیسیون فرهنگی برنامه های مدون و موثر بویژه در سطح فرهنگسراهایی که در سایر نقاط شهر راه اندازی شده و متاسفانه خروجی لازم را ندارند، انجام دهد و شهرداری نیز ملزم به اجرای آن باشد.

زمان پور با بیان اینکه با بکار گیری اساتید دانشگاهی در حوزه اجتماعی، روانشناسی و ورزشی می توان در آموزش شهروندان و آرامش ذهن و روان آنها موثر بود، افزود: شهروندان اهوازی در محله به محله شهر باید تحت آموزش قرار گیرند، آموزش هایی برای خردسالان تا سالمندان؛ قطع به یقین آموزش و فرهنگسازی خروجی مد نظر را به ارمغان خواهد آورد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: در این میان آموزش بانوان بیش از هرچیزی مهم و قابل توجه خواهد بود، چراکه جامعه شاداب در گرو وجود بانوان و مادران سالم و شاداب است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار