اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
ایرادی که این روزها بر عملکرد آقای شریعتی وارد است حکم های دقایق ۹۰ ایشان در مجموعه استانداری است که از هیچ منظری خصوصا از نظر اداری صحیح نمی باشد و قطعا برای استاندار جدید مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد
شوشان : رئیس مجمع نمایندگان استان‌ در خصوص خاتمه ماموریت کاری آقای شریعتی در استانداری خوزستان گفت: علیرغم همسو نبودن مجلس با دولت دوازدهم و مجموعه استانداری، تمام تلاشمان بر این بود که با تعامل به گونه‌ای عمل کنیم  که در سال  پایانی دولت خدمات بهتر و بیشتری به مردم و استان ارائه شود.

سید کریم حسینی عنوان کرد: سیاه یا سفید قلمداد نمودن عملکرد استاندار را صحیح نمی‌دانیم ولی به هر حال ایراداتی بر عملکرد چند ساله ایشان وارد است همانطور که اعتقاد داریم اقدامات قابل قبولی در زمان تصدی ایشان صورت پذیرفته است اما به هر تقدیر این مردم هستند که باید عملکرد ایشان را قضاوت کنند.

نماینده مردم شریف اهواز، کارون، باوی و حمیدیه گفت: ایرادی که این روزها بر عملکرد آقای شریعتی وارد است حکم های دقایق ۹۰ ایشان در مجموعه استانداری است که از هیچ منظری خصوصا از نظر اداری صحیح نمی باشد و قطعا برای استاندار جدید مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد. 

وی در ادامه افزود: به هر حال اگر این افراد مدیران توانمندی بودند آقای شریعتی می توانست در زمان تصدی خود از خدمات آنها بهره مند می شد. کاش ایشان قبل از بستن چمدانش از شبهاتی که بر احکام دقایق پایانیش وارد است پرده بر می داشت. 

حسینی درپایان اظهار داشت: رویه استاندار خوزستان در این روزها بیشتر شبیه مغازه داری است که به دلیل تغییر شغل چوب حراج به اجناسش می‌زند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار