اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
شوشان - سید باقر احمدی ثناء :
محاصره اقتصادی که در زمان امام هادی علیه السلام بر شیعیان رخ داد در طول تاریخ سابقه نداشت ۱- محاصره اقتصادی ۲_ فتنه‌گران با لباس شیعیان برای انحراف دین وتخریب امام هادی بازبان تشیع ۳- تخریب قبر امام حسین علیه السلام و شخم زدن آن و روان کردن آب بروی قبر که آب جرأت عبور ازروی قبر مطهر امام را نداشت وآب متحیر شد ونام دیگر کربلا شد حایر .و مقابله امام هادی علیه السلام با این مشکلات جامعه اسلامی به این شکل بود:

 ۱- چون وجوهات شرعی به دست امام نمی‌رسید امام علیه السلام نوابی را مشخص کرد مثل علی بن مهزیار که شعیان وجوهات شرعی را به نواب خاص امام علیه السلام تحویل بدهند ونواب اجازه توزیع بین شیعیان را داشته باشن تا مشکلات اقتصادی جامعه اسلامی برطرف شود و فشار حکومت فاسد و جبار عباسی کمتر شود.

۲- کسانی که به نام عالم شیعی قصد انحراف و تخریب  دین را از طریق  تعریف و تمجید نادرست ومسموم  ،امام علیه السلام  را داشتن امام   علیه‌السلام آنها را کذاب وملعون خطاب کرد  و فتنه نیز توسط امام علیه السلام خنثی شد۳- توصیه امام به زیارت قبر مطهر امام حسین علیه السلام که توسط سلسله منحوث عباس تخریب شده بود و نام حایر گرفته بود که به زیارت جدم امام حسین علیه السلام   حایر بروید ومرا دعا کنید .
امروز نه حکومت فاسد عباسی و نه زمام امام هادی علیه السلام  است ولی هردو تفکر موجود می باشد یکی  تحریم شکنده و بی سابقه به مدت ۴۲ سال علیه نظام  جمهوری اسلامی ایران  از طرف نظام سلطه و در رأس آن آمریکا که امام راحل   فرمودند آمریکا شیطان بزرگ دنیا است صورت گرفته

3 - فتنه عالمان بظاهر شیعی  که با توهین به خلفا و انشقاق بین شیعه و سنی و محو صحنه‌ها ی تاریخی مثل آتش زدن درب خانه حضرت زهرا یا شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها قصد انحراف در تشیع را دارند که امروز مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله با درایت و تیز بینی در مقابل این تفکر ایستاده.

4 - زیارت امام حسین علیه السلام که در اربعین بزرگترین اجتماع بشری در تاریخ می باشد باید توسط تمام مسلمانان  بعنوان یک حرکت اسلامی ناب قلمداد شود و مرکز ثقل اسلامی قرار بگیرد و نگذاریم این حرکت به هوای نفس .راحت طلبی . گشت و گذار و تفریح تبدیل شود باید به عنوان. فهم و درک مطلب ناب احمدی علیه السلام قرار گیرد به نظر بنده امروز کرنا مسیر زبارت  امام حسین علیه السلام را نبسته است بلکه نفس اماره بنده و کاهلی وبی حالی و خواب در مقابل این حرکت عظیم مسیر را مسدود کرده تا به خود بیایم و راه زیارت را از درون دل باز کنیم نه از راه قد.
صلي الله عليک یابن رسول الله صلي الله علیک یابن فاطمه الزهراء صلي الله علیک یا جد صاحب امر و زمان علیه السلام و رحمت الله و برکاته.

#انقلاب_اسلامی
#ولایت_فقیه
#سیدباقراحمدی ثناء

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار