اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور:
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور، ضمن تقدیر از زحمات استاندار سابق خوزستان، گفت: در این شرایط حساس با تعامل و هم افزایی، وحدت، ایمان، انگیزه و پرکار در جهت حل مشکلات و پیشرفت استان حرکت خواهیم کرد.
سردار احمد خادم سیدالشهداء در آیین تودیع و معارفه استاندار خوزستان که امروز (۳۰ بهمن) در سالن اجتماعات امام رضا شهرک نفت برگزار شد، ضمن تبریک انتصاب قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار خوزستان، اظهار کرد: برادر گرامی آقای شریعتی، پاسداری از حریم اسلام بالاترین وظیفه است.

قبول مسئولیت جهت رضایت خداوند متعال فرصتی است تا انسان های با ایمان خود را آزموده و با انجام مسئولیت و تکلیف، دین خود را به اسلام و خون پاک شهدا ادا کنند.

لذا به جهت تقدیر از زحمات شبانه روزی و مستمر جناب عالی در سالیان مسئولیت در راستای خدمات رسانی به مردم شریف و ولایتمدار خوزستان از شما تقدیر می کنم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: تلاش در جهت مهار آتش سوزی، زلزله و کرونا، حل مشکلات زیرساختی شهرستان ها، پیگیری جهت محرومیت زدایی و حل مشکل بیکاری، ترویج فرهنگ حضور میدانی مسئولان و مدیران در تمام صحنه ها، تلاش در جهت ارتقای سطح بهداشت و درمان استان، هماهنگی سازمان ها، ادارات و نهادها برای رفع نیازمندی استان، تعامل سازنده با نماینده محترم ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی، ائمه جمعه، پشتیبانی از نیروهای مسلح، انتصاب فرمانداران و مسئولان لایق و خدوم، هماهنگی میان اعضای شورای اداری و شورای تامین استان و شورای ستاد کرونا، تعامل و هماهنگی هدفمند با سران عشایر، طوایف و کلیه اقوام، ایجاد همدلی و تلاش، حضور مستمر در صحنه های ایثار و شهادت که تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از این نمونه ها است و ده‌ها اقدام دیگر در طول تصدی مسئولیت استانداری از سوی شما اتفاق افتاد که از طرف مردم و مسئولان و نیروهای مسلح از خدمات شما تقدیر و تشکر می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور در پایان تصریح کرد: وضع کشور با همین عقب‌ماندگی‌ها بسیار بهتر از وضعیت پیش از انقلاب است. در این شرایط حساس با تعامل و هم‌افزایی، وحدت، ایمان، انگیزه و پرکار در جهت حل مشکلات و پیشرفت استان حرکت خواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار