اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
شوشان - حسین عبدالعزیزی :
شاید تصورش سخت باشد اما این داستان حقیقی است و واقعیت دارد، اینروزها استان زرخیز و شهید پرور خوزستان که به فرموده امام راحل (ره) خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد، شبیه داستان تراژیکمدی  شده است، چند روزی می شود که کرونای انگلیسی از چند کشور همسایه ( هلند و یا عراق) وارد استان شده است و بی رحمانه در این استان جولان می دهد.
شاید باورش سخت است اما به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز و اذعان فرماندار این کلانشهر، بیمارستان ها مملو از بیمار است و روزانه شاهد مرگ و میر کودکان و نوجوانان هستیم آنهم بدون هیچ سابقه بیماری زمینه ای! 
اما از همه نارحت کننده و غم انگیز تر، آن است که تصمیم جدی برای مهار این ویروس افسارگسیخته توسط مسئولان گرفته نشده است البته جای تعجب نیست که مسئولان استانی تنها نام مسئول را به یدک می کشند بدون هیچ اختیاری! 
جای تاسف است که همه تصمیمات مهم که سلامت مردم را نیز به طور جد تهدید می کند در رده های بالا و توسط مرکز نشینان گرفته می شود و اثبات این قضیه نیازی به ادله ندارد!
 کافی است نگاهی به نامه اخیر روسای بیمارستان های استان به استاندار، معاون وزیر و رئیس جمهور بیاندازیم که همه بر این مهم اتفاق نظر دارند که باید هر چه سریعتر استان خوزستان به مدت دو هفته قرنطینه شود اما متاسفانه پاسخ صحیح و اقنا کننده در این زمینه از سوی مسئولان رده بالا دریافت نشده است!
ناگفته نماند که هدف این یادداشت دمیدن یاس و ناامیدی در جامعه نیست و فقط در راستای بیداری و بصیرت مسئولان نگارش شده است که امیدوارم هر چه سریعتر به خود آیند و تصمیم جدی برای استان بگیرند!
البته بر کسی پوشیده نیست که امروزه با وجود تهدید ها، تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمن یکی از مهمترین مسائل ایجاد امیدواری در دل مردم است که ما خبرنگاران می بایست  با تعامل و همدلی با دستگاه های اجرایی تاثیر بسزایی در این زمینه داشته باشیم.
و نیک می دانیم دشمنان قسم خورده انقلاب با استفاده از فضای مجازی و رسانه ها کمر همت به ایجاد یاس و ناامیدی در ملت ما بسته که تقویت اخلاق و تقوای رسانه ای رمز عبور از آسیب های ناشی از این فضا است و  ما خبرنگاران می توانیم با آگاهی بخشی به مردم در خنثی سازی برنامه های دشمنان نقش بسزایی داشته باشیم ونباید از این نکته غافل شد که نوشتن از درد دل مردم هم رسالت اصلی ما خبرنگاران است که در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار