اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
شوشان - غلامرضا نور آبادی : 
دیشب قرار بود با حضور مدیرعامل آبفا خوزستان مشکلات استان در این خصوص  مورد بررسی قرار گیرد که متاسفانه تمام وقت گزارش توسط نماینده مجلس گرفته شد که کلا دو جمله آن ارتباط با موضوع داشت .وقتی مجری با تجربه و دوست داشتنی  تلویزیون و نجابت وی در برابر حاشیه روی مسئولین کم می آورد، تکلیف عامه مردم هم روشن است. صدا و سیما به مدعوین خود در قبل از جلسه باید تذکر بدهد که خارج از موضوع و احوال پرسی و تسلیت و....نپردازند.
آقای حقیقی پور که از محدود مدیران توانمند استانی است ، می بایست فرصت می داشت برنامه های خود را ارائه دهد وهمچنین از عدم پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو که رهبری گفته بودند ولی اهمیتی به آن داده نشد و فقط ۱۳ میلیون پرداخت شد ؟؟توضیح کافی می دادند و اینکه با ۱۰ میلیارد تومان بودجه چکار میتواند بکنند و بالاخره تکلیف پیمانکاران که سرمایه و زندگی خودشان را به آبفا دادند چه می شود.
بالاخره یک روز باید مشخص شود اعتبارات گفته شده در خصوص ،سیل و ریزگردها و آب و فاضلاب که با آب و تاب بیان میشود ،چقدر آن تحقق پیدا کرده .
ذکر تنها عناوین ،خوزستان همیشه مظلوم ،شهید پرور،مدافعان وطن، تولید کننده بیش از ۷۰ درصد درآمد مملکت و.....چه دردی از آن دوا میکند.
نماینده محترم شاید بدلیل جوان بودن بیاد  ندارد در ۱۵ سال بعد از انقلاب ما سهمی از دلارهای ۷۰ تومانی نداشتیم و سهم ما بین استان های دیگر تقسیم شد و قول دادند!!جبران کنند ،که نکردند.پس برادر عزیز و نماینده ،ما طلبکاریم و نه بدهکار!
مردم خوزستان آنقدر حرفهای قشنگ و بدون عمل شنیدند که دیگر هیچ امیدی به مسئولین ندارند.مسئولین بد نیست در غالب شخص عادی و ناشناس به استان های دیگر سفر کنند و ببینند نظر و تفکر مردم سایر استان ها نسبت به ما چیست؟ و مات مانده اند ما چه قومی هستیم که اینقدر مصیبت می کشیم نه خود اعتراض میکنیم و نه کسی به فریاد مان میرسد. 
شاید گفته ترامپ در مورد عربستان برای خوزستان نیز صادق است.
خوزستان گاو شیرده حکومت مرکزی

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار