اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۷۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
بدون تردید همانگونه که آقای مهندس قاسم سلیمانی دشتکی در نزد دولت تدبیر و امید جایگاه رفیعی دارد که  برای ایشان حکم مدیریت اجرایی استانی به این بزرگی را صادر کردند لاجرم به همان میزان ارزش و منزلت حکم انتصابی دکتر غلامرضا شریعتی به سازمان استاندارد ملی ایران بعنوان بازوی رئیس جمهور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در حقیقت می توان گفت بد یا خوب بودن، موفقیت و  یا شکست هردو فرد بدلیل وابستگی شان به کابینه دولت به زبان دیگر، تضعیف و یا تقویت همدیگر معنا می گردد.

بنابراین نگارنده  نمی تواند جریان دوقطبی سازی استاندار خوب و یا بد را محصول یک حرکت خودجوش و یا خیرخواه دولت تصور نماید بلکه مدیریت آن را به اشخاص مخالف و یا رانده شده از دولت روحانی  نسبت می دهد، آری، همان کسانی که دست شان برای هرنوع ضربه زدن به دولت روحانی کوتاه شده است و مزورانه می کوشند تا از طریق انرژری سرگردان شکاف های موجود که ناشی از اختلافات جزیی و یا شخصی درون حامیان دولت است نهایت بهره را ببرد تا هردو طرف قضیه را خراب نماید.

به هرحال جناح های رقیب دولت و یا اشخاص بریده از آن می توانند بسیار منطقی و جوانمردانه در کنش های سیاسی مشارکت جویند و بیشترین نقدها و مخالفت های خود را به دولت وارد نمایند، اما حق ندارند که از طریق اجرای سیاست های کثیف، مثل «تفرقه بیانداز و حکومت کن» در تضعیف، تخریب دیگران  عقده پراکنی نمایند .

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خوزی
|
United States
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
comment
0
0
comment جناب نیک سرشت. یادت نرود که شریعتی حامی... است که پرونده اش در دستگاه قضا باز است و عملکردش در خوزستان هم برای همگان روشن شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار