اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
شوشان - سید شکرخدا حسینی :
مقدمه :
همه ما برای خرید مایحتاج زندگی، بخصوص کالاهای سرمایه ایی بدون شک با انواع و اقسام متنوع و متفاوت کالاها مواجه شده اییم، تا مبادا کالایی تقلبی و بدل به جای برندهای معتبر از طرف عرضه کنندگان به متقاضی فروخته شود.

علی ای حال چنانچه خود نتوانیم از میان اینهمه تعدد کالاهای رنگارنگ کالای مطلوب و مرغوب یا همان برند را از کالای بدل یا تقلبی تشخیص دهیم قطعا با مشورت مطلعین و خبرگان این فن، اقدام به خرید بهترینها خواهیم کرد.

مقدمه را برای ورود مختصر و آمادگی ذهن خواننده به این موضوع ارائه نموده ام تا تفاوت و تنوع در برخی افراد را که مشترکاتی با کالاهای اصلی و بدل در بحبوحه فعلی نزدیک به انتخابات شورای شهر بخصوص در کلانشهری مثل اهواز را دارند هشدار داده باشم!

گرچه مردم ما خود به همه این ترفندهای پوسیده و پیش پا افتاده،آگاهند و اهل تشخیص، اما یادآوری آن جهت تکرار مکررات گذشته خالی از لطف نخواهد بود.

مردم عزیز خوزستان مستحضر هستند که ما بدل بودن و تقلب را نه فقط در کالاها  و بازار عرضه و تقاضادارییم، بلکه این پدیده نه چندان مبارک، بزک و تقلبی را نیز در برخی چهره ها و افراد کاندیدای شورای شهر به وضوح مشاهده میکنیم.

مهم ترین خصوصیات و پارامترهای کاملا تقلبی آنها عبارتند از : توسل به وارونه جلوه دادن آنچه هستند و آنچه که حقیقت درون و برون خود است، بلند پروازی و شعار ، انتساب القاب و عناوین علمی به خود که خالی از حقیقت است، انتشار رزومه های جعلی و غیر واقعی، تمایل به شعارهای غیر عملی، استفاده از عناوینی همچون اساتید استخون شکسته علمی و دانشگاهی که الفبای آنرا طی نکرده اند و چندین شاخصه متعدد و متفاوت بصورت جعلی و غیر واقعی و فریبکارانه!

لذا توصیه می شود مواظب اینگونه چهره ها باید بود، سرنوشت پارلمان شهری را به چهره های بدل و بزک شده، غیر کارامد، غیر علمی، غیرشایسته، سلفی بگیر واگذار نکنیم.
اگر بعضاً در انتخاب مردد هستیم و در میان عرضه اینهمه افراد غیر کارامد که در حقیقت حکم کالاهای متعدد تاریخ گذشته، پوچ و توخالی در بازار را دارند و دچار نوعی سردرگمی در انتخاب هستیم و نمی توانیم به تنهایی افراد رنگ و لعاب شده و بزک شده را از میان انسانهای شایسته و لایق، که تعدا آنها نیز کم نیست، تشخیص دهیم لازم است از مطلعین، معتمدین کمک بگیرییم تا جنسی بنجول را که دوام و قوامی برای استفاده  روزمره و سپردن سرنوشت خود به انها را ندارد خریداری نکرده باشیم.
مواظب باشیم برخی کاندیدای بزک و بدل را با کاندیدای شایسته یا همان برند معروف را اشتباهاً به کرسی نمایندگی پارلمان شهری مشروعیت نبخشیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار