اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
در این جلسه که سنواتی رییس شورای شهر و آقایان ایزدی، فلسفی، حاجتی، حیدری، باباپور و موسوی زاده اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهرداری حضور داشتند، معارفه سرپرست جدید شهرداری و منتخب شورای اسلامی شهر برگزار شد.
   صبح امروز جمعه 15 اسفند معارفه ابراهیم نوشادی سرپرست جدید شهرداری اهواز برگزار شد.

در این جلسه که سنواتی رییس شورای شهر و آقایان ایزدی، فلسفی، حاجتی، حیدری، باباپور و موسوی زاده اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهرداری حضور داشتند، معارفه سرپرست جدید شهرداری و منتخب شورای اسلامی شهر برگزار شد.

عبدالزهرا سنواتی رییس شورای شهر در ابتدای جلسه اظهار کرد: اصل اول برای انتخاب شهردار جدید از نظر شورای شهر ، قانونمداری و اخلاق مداری بودکه در طول مدتی که با مجموعه شهرداری اهواز در تعامل بودیم این صفات در آقای نوشادی بوضوح دیده می شود.

سنواتی ادامه داد: نیاز امروز جامعه ما اخلاق مداری و مردمداری است و مردم نیاز دارند حتی اگر کارشان درست نشود با اخلاق حسنه با آنان برخورد شود و الحمدالله با شناختی که طی این سالها از آقای نوشادی داشته و دارم هیچکاه ندیدم ارباب رجوعی از دفتر ایشان با تکدرخاطر بیرون بیاید.

وی خاطرنشان کرد: باید در فضای دوستی و همکاری و در محیطی برادرانه کار کنیم و به آقای نوشادی هم توصیه می کنم از ظرفیت تمام دوستان و عزیزان استفاده کنند ومراقب باشند افراد غیر متخصص را در بخشهایی که نیاز به دقت و تخصص دارد به کار نگیرند. همچنین ماهانه در فضایی دوستانه با همه همکاران دیدار داشته باشند و ما نیز کار نظارتی خود را طبق وظیفه انجام می دهیم.

رییس شورای اسلامی شهر در پایان با تاکید بر اخلاق مداری یادآور شد:همه را و خودمان را به رعایت اخلاق توصیه می کنم و ازسرپرست جدید شهرداری می خواهم از ظرفیت و توانمندی کلیه مدیران شهرداری استفاده کنند انشالله که همکی بتوانیم منشا خدمات ارزنده ای به شهروندان شریف اهوازی باشیم.



ابراهیم نوشادی سرپرست جدید شهرداری اهواز نیز در این جلسه با اشاره به اینکه قبل از شروع کار از شهردار پیشین  برای رفتن به محل کار کسب اجازه کردم گفت: ما همه همکاریم و چندین سال در کنار هم در شهرداری اهواز مشغول کاریم و آقای شاعری هم به نوبه خود خدماتی را در طول دوران تصدی این مسئولیت ارائه داده و زحمات خود را کشیده و حرمت همه ی دوستان باید حفظ شود.

وی درخصوص عمل به قانون عنوان کرد: قانون راهگشای امور است و هرجا ما قانون را دور زدیم پروژه ها دچار اختلال شده. به طور کلی 280 قانون در رابطه با شهرداری داریم و از جمله دستگاههایی هستیم که تعدد قوانین دارد و عمل و تسلط به این قوانین راهگشای امور است و علت وجود اینهمه پرونده قضایی عدم آگاهی و شناخت این قوانین است.

سرپرست جدید شهرداری اهواز ادامه داد: هرجا شورا و شهرداری و مجموعه مدیریت شهری در کنار هم بوده، هم افزایی کردند و اختلافاتی نداشتندو به هم کمک کردند، موفق بودند و هرگاه اختلاف بوده با وجود جذب اعتبارات بالا به ضرر مردم و پرسنل شهرداری رقم خورده.

شهردار منتخب اظهار کرد: هم اکنون که در خدمت شما هستم با چالش آخر سال روبرو هستیم که امیدوارم با سربلندی از آن عبور کنیم .مطمئنا در مجموعه شهرداری دوستانی از من بهتر هم وجود دارند اما اکنون که این مسئولیت را پذیرفتم همگی باید دست به دست هم بدهیم تا زمانیکه از عمر شورای پنجم باقیمانده، کارهایی را که آقای کتانباف و شاعری شروع کردند به نحو احسن به پایان برسانیم و انشالله در طول این مدت گامهای موثری برداریم.ما موظفیم کارهایی که شروع شده را پیش ببریم چرا که سرمایه های شهر و بیت المال هستند.

نوشادی افزود: ما از شب گذشته جلسات کاری را شروع کردیم و اولویتمان هم منابع درآمدی است. کارگروهی برای تدوین برنامه از کارشناسان با تجربه  شهرداری تشکیل شده و اولین جلسه درآمدی را هم فردا برگزار می کنیم. خدمت آقای استاندار هم رسیدیم. ایشان هم از تصمیم شورا حمایت کردند و در تمام زمینه ها قول مساعد برای همکاری دادند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: هرجا هزینه ها منطبق بر خواستهای مردم باشد منجر به رضایت مردم می شود.
 

  
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار