اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
شهردار خبر داد:
آئین آغاز به کار تبدیل ساختمان قدیمی شهرداری شوشتر به موزه با حضور مسئولان برگزار شد.

آئین آغاز به کار تبدیل ساختمان قدیمی شهرداری شوشتر به موزه با حضور مسئولان برگزار شد.

عباس اسکندری نیا شهردار شوشتر در این خصوص به شوشان گفت: بنا به خواست و مطالبه مردم و فعالان اجتماعی ساختمان قدیمی شهرداری را که مربوط به سال 1307 می باشد، به موزه شهرداری تبدیل خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: مرمت و احیای ساختمان قدیم و ایجاد شرایط لازم برای موزه توسط پیمانکار انجام خواهد شد و بعد از اتمام کار در اختیار شهرداری قرار می گیرد تا مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به توجه شهرداری به حوزه گردشگری بیان کرد: علیرغم اینکه متولی گردشگری ارگان دیگری است و همچنین مشکلات متعدد مالی در شهرداری شوشتر وجود دارد، اما در مسئله گردشگری ورود کرده ایم و انشاءالله موزه ای در خور شان ایجاد خواهیم نمود.

اسکندری نیا ادامه داد: در سایت اداری شهرداری هم با کمبود فضا و محدودیت هایی مواجه بوده ایم اما با نظر شورای محترم شهر و درخواست مردم با این موضوعات کنار آمده و این ساختمان ارزشمند را به فضای موزه اختصاص دادیم.

وی گفت: شهرداری شوشتر در موارد فرهنگی، گردشگری و موضوعات مختلف عمومی همواره آماده ارائه خدمت بوده و در این رابطه همکاری لازم را داشته و خواهد داشت.

وی اعتبار این پروژه را حدود 1 میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرد که تماماً از محل منابع جاری شهرداری شوشتر تامین می شود.

به گزارش شوشان، این مورد از خواسته های دیرینه فعالان اجتماعی شوشتر بوده که پیگیری ها و زحمات زیادی برای به نتیجه رسیدن آن داشته اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار