اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز گفت: تامین معاش نمایشگاه‌داران با مشکل جدی مواجه شده است.
عبدالرضا عساکره در خصوص مشکلات ایجاد شده با تعطیلی اصناف، اظهار کرد: هر نمایشگاه خودرو حدود ۲۰۰ مترمربع مساحت دارد که در حدود چهار یا پنج نفر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مشغول به کار بودند. مجتمع خودرویی اهواز به صورت روباز است و از نظر شیوع بیماری کرونا نسبت به اصناف مسقف، ایمن‌تر است.

وی ادامه داد: اصناف فقط در مرکز شهر تعطیل هستند و در سایر مناطق اهواز، اصناف فعالیت دارند و اعضای این صنف به این موضوع شدیدا اعتراض دارند. 

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز گفت: در حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد از نمایشگاه‌ها به صورت اجاره‌ای هستند و تعداد قابل توجهی از صاحبان نمایشگاه‌ها با اخذ وام، نسبت به خرید خودرو اقدام کرده‌اند که با این تعطیلات طولانی، دیگر توان پرداخت بدهی‌های خود را ندارند. تامین معاش نمایشگاه‌داران با مشکل جدی مواجه شده است و روزانه این موضوع را تلفنی به من اعلام می‌کنند.

عساکره تصریح کرد: در مجتمع خودرویی اهواز، اداراتی از قبیل بانک و دفترخانه و اتحادیه این صنف فعالیت دارند و همچنین تعدادی از نمایشگاه‌ها در حال ساخت و ساز بودند که با تعطیلی این مجتمع، اعضای صنف با آسیب‌هایی جدی رو به رو شدند که این موضوع باعث اعتراض و ناراحتی ما نسبت به اقدامات فرمانداری و سازمان صمت شده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار