اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: در هفته هفدهم لیگ برتر از ۹ امتیازی که تیم های خوزستانی می توانستند کسب کنند، تنها دو امتیاز به دست آمد که به نظرم این تیم ها برای فوتبال خوزستان آبروداری کردند.
سیاوش بختیاری زاده درباره عملکرد تیم های نفتی خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور، اظهارکرد: خوزستان سه نماینده در لیگ برتر دارد که می توانستند ۹ امتیاز برای فوتبال استان کسب کنند که تنها دو امتیاز توسط تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان که با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند، به دست آمد که به نظرم این تیم ها برای فوتبال خوزستان آبروداری کردند.

وی بیان کرد: البته باید خوشحال باشیم که نفت آبادان باتوجه به شرایط سخت مالی، بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتش و عدم تحقق وعده مسئولان برای کمک مالی، توانست به تک امتیاز شیرین مقابل پرسپولیس بهترین تیم حال حاضر ایران و قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر، دست پیدا کند. نفت با تیمی که ۹۰ درصد آن بومی بود، با یک بازی جنوبی و خوزستانی سد راه پرسپولیس شد و به نظرم نفت مقابل تیم تا دندان مسلح پرسپولیس، تک امتیاز  ارزشمندی را کسب کرد. این نتیجه و نوع بازی با به کارگیری زهیوی و خالدی، خوزستانی ها را به بازی های آینده صنعت نفت امیدوار کرد تا این تیم با انسجام بیشتر بتواند به نتایج بهتری برسد. البته مسئولان هم باید به وعده های خود عمل کنند و به کمک این تیم بیایند.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان درباره آینده تیم صنعت نفت در ادامه مسابقات نیز گفت: نفت در نیم فصل اول عملکرد بسیار خوبی داشت و یک شاهکار بود زیرا هیچ کسی انتظار چنین عملکردی را نداشت و تنها جای تماشاگران آبادانی در استادیوم تختی این شهر خالی بود تا با پیروزی ها و موفقیت های نفت، سرود شادی سر دهند. واقعا کسی باور نمی کرد که صنعت نفت چند هفته صدرنشین لیگ باشد و به نظرم تا این جای کار نیز پورموسوی و همکارانش کار خود را انجام داده اند. این تیم شاید مقابل تیم های تا دندان مسلح و با بودجه های آن چنانی چون پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور، شانس آن چنانی برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا نداشته باشد اما همین که آبرومندانه با این تیم ها رقابت می کند و پرچم فوتبال آبادان و خوزستان را بالا نگه داشته، بسیار خوب و ارزشمند است.

وی همچنین درباره تساوی نفت مسجدسلیمان مقابل سایپا، عنوان کرد: نفت در دیداری خارج از خانه مقابل سایپا یکی از تیم‌های خوب و با کیفیت لیگ به تساوی رسید. داریوش یزدی در حالی که به تازگی به عنوان سرمربی نفت انتخاب شده و فرصت چندانی نداشت، با عملکردی که تیمش مقابل سایپا داشت، حتی می توانستند برنده از زمین خارج شوند. به نظرم با توجه به تعطیلی که در لیگ برتر خواهیم داشت، یزدی با فرصت بیشتر، هم می تواند نفت را ریکاوری کند و هم این که در کارهای تاکتیکی بازنگری داشته باشد تا در ادامه مسابقات بتوانیم تیم خوبی را ببینیم.

بختیاری زاده درباره آینده نفت در لیگ بیستم با داریوش یزدی نیز گفت: آقای یزدی برخلاف نظر مدیران نفت در تهران انتخاب شد و گویا نظر این مدیران آقای درخشان بود که به نظرم اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه، با یک کار خوب و خوزستانی، پای کار ایستادند و یزدی انتخاب شد اما ترس من از این است که مبادا مدیران نفت در تهران، در کار یزدی و نفت اختلالی ایجاد کنند و از نظر مالی و امکاناتی از او و تیم حمایت نکنند و یزدی در تنگنا قرار بگیرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار