اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
رئیس‌ مجمع ‌نمایندگان ‌خوزستان: همه اقدامات‌ و ‌پیگیری‌های وزارت نیرو در بحث انتقال آب را رصد می‌کنیم و اگر تصمیمی به ضرر خوزستان اتخاذ شود،با آن مقابله می‌کنیم.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به اعتراض فعالان محیط زیست به برگزاری جلساتی در وزارت نیرو در خصوص انتقال آب از سرشاخه‌های کارون و کرخه گفت: همه جلسات، اقدامات و پیگیری‌های وزارت نیرو را در بحث انتقال آب رصد و پیگیری می‌کنیم و احیانا اگر تصمیمی به ضرر خوزستان اتخاذ شود، با آن مقابله می‌کنیم.

سید کریم حسینی در خصوص پیگیری وزارت نیرو در زمینه طرح‌های انتقال آب از سرشاخه‌های کارون و کرخه و برگزاری یک جلسه در این خصوص اظهار کرد: جلسات زیادی در وزارت نیرو در طول این مدت برای بحث آب برگزار شده است و اینکه چرا این جلسه تا این حد مطرح شده است را نمی‌دانم.

وی افزود: وزارت نیرو در حال برنامه‌ریزی برای تدوین سند آب کشور است و براساس تقسیم‌بندی‌هایی که دارد، با برگزاری جلساتی در این خصوص برنامه‌ریزی می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به اعتراض حامیان محیط زیست خوزستان نسبت به برگزاری این جلسه گفت: انتقال آب با برگزاری یک جلسه به این شکل انجام نمی‌شود؛ جلساتی که وزارت نیرو در این مدت برگزار کرده و یا برگزار می‌کند در خصوص بحث تدوین سند آب کشور، تعیین سهمیه آب استان‌ها و همچنین دریافت مجوزهای زیست محیطی است.

حسینی عنوان کرد: وزارت نیرو در چند جهت در حال کار است و ما نیز در مجمع نمایندگان خوزستان همه فعالیت‌های وزارت نیرو را رصد می‌کنیم و با برگزاری جلساتی نیز پیگیر مساله انتقال آب از خوزستان هستیم.

وی افزود: در حال رصد کارها و فعالیت‌های وزارت نیرو هستیم. همه جلسات، اقدامات و پیگیری‌های وزارت نیرو را در بحث انتقال آب رصد و پیگیری می‌کنیم و احیانا اگر تصمیمی به ضرر خوزستان اتخاذ شود، با آن مقابله می‌کنیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار