اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مشکلی در تامین و توزیع کالا با توجه به روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به ایام عید نوروز وجود ندارد.
امیرحسین نظری سه شنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: به لحاظ فراوانی  و تامین و توزیع  کالا هیچگونه مشکلی در استان وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز توزیع میوه تنظیم بازار عید نوروز از فردا چهارشنبه در خوزستان افزود: یکهزار و ۲۰۰ تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب تنظیم بازار وارد استان شده است، میوه هایی که برای عید امسال وارد شده است کیفیت بسیار خوبی دارند.

رییس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: با توزیع میوه های تامین شده در شبکه های عرضه باعث جلوگیری از افزایش قیمت میوه در ایام نوروز خواهد شد.

ایجاد ۴۵ واحد ثابت و سیار برای توزیع میوه ایام نوروز در اهواز

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان درادامه این نشست بیان کرد: ۲۰ واحد سیار و ۲۵ واحد ثابت برای عرضه و توزیع میوه تنظیم بازار عید نوروز تعیین شده است.

عبدالرحمان ناصریان افزود: بر اساس اعلام وزارت صمت قیمت گذاری میوه به ستاد تنظیم بازر استان ها محول شده  و قیمت گذاری نیز بر اساس قیمت کف میدان میوه و تره بار به صورت روزانه و لحاظ ۱۵ درصد زیر قیمت کف تعیین خواهد شد و ۱۰ هزار ریال نیز برای هر کیلوگرم میوه جهت سود فروشنده در نظر گرفته شده است.

وی گفت: بر همین اساس قیمت هر کیلوگرم پرتقال درب سردخانه ۱۱۰ هزار ریال و برای مصرف کننده ۱۲۰ هزار ریال ،  قیمت هر کیلو گرم سیب قرمز ۸۰ هزار ریا درب سردخانه و ۹۰ هزار ریال مصرف کننده و قیمت هر کیلوگرم سیب زرد ۱۰۰ هزار ریال در سردخانه و ۱۱۰ هزار ریال برای مصرف کننده است.

در ادامه این نشست رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۵۴ میلیون و ۳۰۰ هزارجوجه ریزی در استان انجام گرفته است که نسبت به سال گذشته ۲ درصد رشد داشته است.

خدارحم امیری زاده با اشاره به اینکه ۷۵۰ تولید کننده مرغ در استان وجود دارد افزود: آمار تولید مرغ در استان با مصرف برابر است و مصرف روزانه مرغ در استان ۱۵۰ تن است.

وی گفت: طبق اعلام ستاد تنظیم بازار کشور قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده ۱۴۴ هزار ریال و قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز ۲۰۴ هزار ریال است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار